پورشعبان در مراسم تقدیر از برترین هیات های ورزشی انزلی عنوان کرد :

ورزشکاران ریشه انزلی هستند وشهرداری درکنار آنهاست/انتقاد ازبرنامه دریچه+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار بندرانزلی در مراسم تقدیر از برترین هیات های ورزشی این شهرستان خاطر نشان کرد : انزلی شهری ورزشی است و تمامی ویژگی های آن منحصر به فرد است. بنده اعلام می کنم که با تمامی امکانات از ورزشکاران حمایت کرده و به معنای حقیقی چون گذشته شهرداری انزلی در کنار ورزشکاران خواهد بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار بندرانزلی در مراسم تقدیر از برترین هیات های ورزشی این شهرستان خاطر نشان کرد : انزلی شهری ورزشی است و تمامی ویژگی های آن منحصر به فرد است و با توجه به اینکه انزلی از ورزشکاران بسیاری برخوردار است بنده اعلام می کنم که با تمامی امکانات از ورزشکاران حمایت کرده و به معنای حقیقی چون گذشته شهرداری انزلی در کنار ورزشکاران خواهد بود.

IMG_0178به گزارش خبرنگار دیارمیرزا رضا پور شعبان در دیدار با سرپرست ۲۵ هیات برتر ورزشی شهرستان بندرانزلی تاکید کرد : با اتحاد خیلی از مشکلات ورزش و ورزشکاران انزلی حل خواهد شد و قطعا صدا و قدرت ۲۵ دست خیلی بیشتر از یک دست است و من از تمامی هیات ها می خواهم با اتحاد رفتار کرده و سخنان و درخواست های خود را به گوش اداره کل ورزش و جوانان برسانند زیرا شما ورزشکاران ریشه های این شهر هستید .

وی با بیان اینکه اعتقاد دارم انزلی در تمامی رده های فرهنگی ، ورزشی و هنری جز اولین ها بوده و باید در ادامه به این گونه باشد افزود : به همت امثال همین جوانان بود که شش کشور ابرقدرت جهانی یک طرف میز می نشینند و در طرف دیگر ایران ، به تنهایی روبرو آنان ایستاده است و این موضوع بار مسئولیت هر مسئولی را سنگین تر میکند .

شهردار بندرانزلی در ادامه سخنان خود از تکمیل کردن مجتع ورزشی پنج ساله ی خیابان اطبای انزلی ظرف سه ماه آینده خبر داد و گفت : این مجتمع بزرگ در قالب سالن والیبال ، بسکتبال ، فوتسال ، کشتی ساخته شده و در حال تکمیل شدن است و تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد و شهرداری انزلی اگر چیزی در توانش باشد کوتاهی نمی کند.
انتقاد شدید از برنامه دریچه

رضا پورشعبان در بخشی دیگر از سخنان خود همچین با انتقاد شدید از برنامه دریچه افزود : خبرنگار و مجری برنامه ی دریچه برای بار دوم است که اینگونه در حق مردم انزلی ظلم می کند و تا توانسته وضعیت شهر را بد جلوه داده و مسئولان شهری را تخریب می کند و داشتن این دیدگاه برای کسی که خود اهل انزلی است جای تاسف دارد .

وی با اشاره به دیگر سوالات مجری برنامه دریچه که اجازه ی پاسخ گویی به سوالات را در برنامه زنده تلویزیونی به وی نداد گفت : دریافت کمک از منطقه آزاد ، اداره بنادر ، شیلات ، گمرک به شهرداری بندرانزلی همه حرف است و و این موضوع فقط یک بازی سیاسی است که در ذهن بعضی افراد رسوخ کرده است، اداره بنادر حتی یک میلیاردی که حق شهرداری است را هنوز پرداخت نکرده و این مجری وقتی دید ، بنده در حال پاسخ گویی هستم سخنان بنده را قطع کرد و اجازه ی پاسخ گویی نداد و در انتها نیز کمبود وقت را بهانه کرد . اگر برنامه با کمبود وقت مواجه است چرا سوالاتی این چنینی را مطرح می کنید ؟

شهردار بندرانزلی که از شبکه باران نیز گلایه داشت افزود : تقاضای ساخت فیلم برای شهرستان را با مبلغی بالا به شهرداری انزلی پیشنهاد می دهند و وقتی ما نمی پذیریم این موضوعات را ایجاد می کنند و باعث بدبینی مردم انزلی به مسئولان شهرستان می شوند .

Share