واکنش رسایی به انتخابات امروز مجلس خبرگان رهبری+عکس

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حمید رسایی نماینده مردم تهران در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به انتخابات امروز مجلس خبرگان رهبری واکنش نشان داد. حمید رسایی نوشت: «نه خبرگان ملت به افراطی گری و اعتماد به فقیه انقلابیبر خلاف فضاسازی های روزهای اخیر، خبرگان ملت بر اعتقاد چند سال قبل خود باقی […]

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حمید رسایی نماینده مردم تهران در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به انتخابات امروز مجلس خبرگان رهبری واکنش نشان داد.

حمید رسایی نوشت:

«نه خبرگان ملت به افراطی گری و اعتماد به فقیه انقلابی

بر خلاف فضاسازی های روزهای اخیر، خبرگان ملت بر اعتقاد چند سال قبل خود باقی ماندند و باز هم آقای هاشمی رفسنجانی را برای ریاست مجلس خبرگان مناسب ندانستند. این نتیجه با توجه به مواضع افراطی آقای هاشمی در چند سال اخیر که متأسفانه در موارد متعددی با استقبال دشمنان انقلاب، امام و رهبری همراه بود، پیش بینی می شد، همانطور که رأی نیاوردن هاشمی رفسنجانی در انتخابات مجلس خبرگان سال بعد هم از الان قابل پیش بینی است. آیت الله یزدی از فقهای امتحان پس داده انقلاب در بزنگاه های مختلف بوده و با ثابت قدمی اش در این سال ها ثابت کرده که عماری برای رهبر انقلاب و شاخصی برای بدنه جریان انقلابی کشور است»
.
resa-in

Share