همکاری کتابخانه های عمومی و صدا و سیمای مرکز گیلان در ترویج کتابخوانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیرمحمدپور صبح امروز و در حاشیه حضور در برنامه زنده صبح و نشاط با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان گیلان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیرمحمدپور صبح امروز و در حاشیه حضور در برنامه زنده صبح و نشاط با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان گیلان دیدار و گفتگو کرد.
ug9eayvnبه نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان امیرمحمدپور صبح امروز و در حاشیه حضور در برنامه زنده صبح و نشاط با محسن نصرپور مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان گیلان دیدار و در خصوص همکاریهای مشترک در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه با وی گفتگو کرد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در این دیدار گفت با اشاره به تاثیر مهم رسانه ملی بر افکار عمومی و نیز اقبال فراوان اقشار مختلف مردم به رادیو و تلویزیون بالاخص شبکه استانی، استفاده از قابلیت های موجود در این حوزه برای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه را بسیار موثر توصیف کرد.
امیرمحمدپور همچنین همکاریهای اخیر اداره کل کتابخانه های عمومی و صدا و سیمای مرکز استان گیلان را در زمینه تولید برنامه های با محتوای کتاب نشانه نگاه مشترک به این حوزه عنوان و از مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان گیلان قدردانی کرد.
محسن نصرپور نیز در این دیدار بر لزوم همکارهای بیشتر دو دستگاه فرهنگی برای تولید برنامه های فاخر در عرصه کتاب، تاکید و آن را از وظایف اصلی و مهم رسانه ملی عنوان کرد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان گیلان همچنین اظهار امیدواری کرد تولید برنامه در حوزه ترویج فرهنگ مطالعه مفید بیش از گذشته به انجام برسد.
وی در ادامه با اشاره به حضور محمدپور بعنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان، وی را از مدیران جوان و با روحیه پرنشاط برای مجموعه پویای کتابخانه های عمومی استان عنوان کرد.
در پایان این دیدار مقرر شد نشست مشترک همکاری برای تولید برنامه هایی در حوزه کتاب و باحضور کارشناسان دو دستگاه در آینده نزدیک برگزار شود.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share