همه به دنبال نام فوتبالیست مشهور کلاهبردار

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اتهام کلاهبرداری به هافبک اسبق تیم ملی برای اولین بار در خبرورزشی منتشر شد و پس از آن سایر رسانه‌ها پیگیر موضوع و نام بازیکن بودند. جالب است بدانید در ۴۸ ساعت گذشته بازیکنان سابق و فعلی تیم ملی و دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نیز در تماس‌های مختلف می‌خواستند […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اتهام کلاهبرداری به هافبک اسبق تیم ملی برای اولین بار در خبرورزشی منتشر شد و پس از آن سایر رسانه‌ها پیگیر موضوع و نام بازیکن بودند. جالب است بدانید در ۴۸ ساعت گذشته بازیکنان سابق و فعلی تیم ملی و دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نیز در تماس‌های مختلف می‌خواستند نام این فوتبالیست که متهم به کلاهبرداری از یک فوتبالیست سرشناس دیگر است را بدانند. از خداداد عزیزی و کریم باقری گرفته تا مهدوی‌کیا و پیروانی اما به خواست شاکی پرونده و برای حفظ حرمت هنوز از افشای رسمی نام فرد مورد نظر معذوریم. دیروز سایت‌ها نوشتند یکی از شاکیان سیدداود سیدعباسی است.

۶۲۰۸۴_۸۲۲صبحانه نوشت:وقتی با او تماس گرفتیم و توضیح خواستیم گفت: متأسفانه بنده هم مجبور شدم برای احقاق حقوقم دست به دامن قانون شوم. هرگز در مرامم نبوده از فردی شکایت کنم اما وقتی تنها خانه‌ای که توانسته‌ام پس از سال‌ها بازیگری برای خانواده‌ام بخرم آن هم آپارتمانی کوچک در شهر ری و حالا نزدیک است این خانه را بابت اعتماد به یک دوست از دست بدهم، چه‌کار باید کنم؟

سال‌هاست دوستانه خواهش کرده‌ام موضوع حل و فصل شود. اینکه در عالم رفاقت حاضر شدم سند منزل مادرم را در گرو بانک بگذارم و ضامن وام رفیقم شوم تا کارش راه بیفتد بد است؟ قرار بود ظرف چند ماه با بانک تسویه حساب شود و حالا چند سال از موضوع گذشته و خدا شاهد است دوست ندارم رفیقم خراب شود اما نمی‌توانم ببینم پس از سال‌ها خانواده‌ام خدای ناکرده آواره شوند.

سیدعباسی گفت: ان‌شاءا… این موضوع حل شود و دوستی‌ها پا برجا بماند. نمی‌دانم چگونه این قضیه به همه رسانه‌ها کشیده شد ولی ان‌شاءا… در همین چند روز ختم به خیر شود تا هیچ‌کس شرمنده دیگری نشود.

Share