افشین چاووشی به سکوت خود پایان داد:

هرندی اعتقادی به من ندارد,جلوی من تعریفم را می کند اما پیش هواداران تخریب !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهاجم کهنه کار فوتبال گیلان در مورد دلیل بازی نکردنش گفت: من در آمادگی کامل به سر می برم اما سرمربی تیم اعتقادی به بازی کردن من ندارد و بهتر است دلیل بازی نکردنم را از ایشان بپرسید! هرندی جلوی من تعریفم را می کند اما پیش هواداران تخریبم می کند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در روزهای اخیر داماش گیلان با نتایج ضعیف هوادارانش را برای ادامه مسابقات نگران کرده است و عدم بازی افشین چاوشی نوک پیکان انتقادات را به سمت سرمربی داماش برده است.

chavoshiافشین چاوشی با بیان اینکه در سلامت کامل به سر می برد گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی ندارم و سه ماه است که پا به پای بازیکنان جوان و به دور از حاشیه سازی با تیم تمرین می کنم، اما شنیده ام که آقایان به هواداران گفته اند چاوشی مصدوم است! سوالی برایم پیش آمده است که چگونه می شود من مصدوم باشم اما در تمام بازی های نیم فصل دوم در لیست هجده نفر قرار بگیرم و یا در تمرینات تیم بدون وقفه ای شرکت کنم؟

مهاجم کهنه کار فوتبال گیلان در مورد دلیل بازی نکردنش گفت: من در آمادگی کامل به سر می برم اما سرمربی تیم اعتقادی به بازی کردن من ندارد و بهتر است دلیل بازی نکردنم را از ایشان بپرسید! هرندی جلوی من تعریفم را می کند اما پیش هواداران تخریبم می کند!
چاوشی ادامه داد: من در تعطیلات نیم فصل و صحبتی که آقای داوود مهابادی با من داشتند از پاس همدان پیشنهاد داشتم و با آقای هرندی این پیشنهاد را در جریان گذاشتم و ایشان به من گفتند اگر دنبال مسائل مالی هستی می توانی بروی ولی اگر به خاطر بازی کردن می خواهی جدا شوی در تیم شهرت بمان زیرا در نیم فصل دوم بهت بازی می رسد و من هم هدفم بازی کردن برای داماش بود.

کاپیتان داماش گفت: نمی دانم ملاک آقای هرندی برای تمام شدن فوتبالم چیست! من افشین چاوشی سه ساله از آمادگی خوبی برخوردارم و اعتقاد دارم مثل سالهای گذشته می توانم برای تیم شهرم مثمرثمر باشم البته تفکر آقای هرندی این است که فوتبالم را تمام شده جلوه دهد!

وی گفت: بعد از هر بازی مصدومیت های واهی و مسائل غیر واقعی پاسخ آقای هرندی به هواداران و خبرنگاران برای دلیل بازی نکردنم است.

چاوشی در پاسخ به سوالی مربوط به مبلغ قراردادش با لبخندی معنادار گفت: این فصل مبلغ قراردادم هفتاد میلیون می باشد و تا کنون با کمترین دریافتی بیست درصد آن را هم دریافت نکرده ام!

بهترین گلزن فوتبال رشت اظهار داشت: در زمان عقد قرارداد با داماش مسائل مالی برایم اهمیت چندانی نداشت و فقط خواستم به داماش گیلان کمک کنم و دینم را در آن شرایط بلاتکلیفی به شهرم ادا کرده باشم و الان هم افسوس می خورم چرا که هواداران در صحبت با من ازم توقع کمک کردن به تیم محبوب شان را دارند اما سرمربی تیم این شرایط را برایم مهیا نمی کند تا انتظارات به حق هم شهریانم را برآورده کنم.

افشین چاوشی در پایان گفت: اگر تاکنون سکوت کردم فقط برای حفظ آرامش تیم شهرم بود و حالا هم فقط به خواست مردم لب به سخن گشودم./ایسنا

Share