هرندی:یک بار استعفاء دادم

نقطه ضعفم رفاقت است;بچه های من راننده های بنز هستند که پشت پراید نشسته اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هرندی راجع به این سوال که چرا تاکنون استعفا نداده است گفت: چه کسی گفته است من استعفا ندادم؟ اتفاقا من بعد از بازی با تیم شهرداری تبریز که تیم در جایگاه ششم قرار داشت یک بار استعفا دادم اما نپذیرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرمربی تیم داماش گیلان می گوید که از شروع فصل داد زدیم ولی تا اینجای لیگ کسی به دادمان نرسید
به نقل از ورزش ۳;  امید هرندی راجع به شرایط فعلی خودش و داماش گفت:

فقط گفتند این تیم دست شما و خداحافظ
omid harandi (2)از شروع لیگ به من گفتند این تیم دست شما، امسال داماش در لیگ نگه دار تا ببینیم چه پیش می آید، ما هم کارمان را شروع کردیم، همه امیدمان به این بود که در نیم فصل به سراغمان بیایند و کمکی بشود اما هرگز این اتفاق نیافتاد. بعد از اولین بازی و برد در تبریز، همه به ما تبریک می گفتند اما من گفتم تبریک نگویید، بیایید و به تیم کمک کنید، اما شرایط ما همانگونه ماند و از هیچ کمکی خبری نشد. باز ما سعی کردیم با تمام وجود کار کنیم و تا جایی که امکان دارد نتیجه بگیریم.

لذت بردن از بازیهای داماش، حق مردم رشت است
وی در رابطه با اعتراض تماشاگران این تیم و شایعه درگیری با وی گفت: من تا به حال هیچ درگیری با هیچ یک از تماشاگران نداشته ام. البته نمی گویم اعتراضی نبوده است، تماشاگران هم حق دارند اعتراض کنند، خوشبختانه درگیری هم توجود نداشته است. چند روز پیش چندتن از تماشاگران تیم بعد از پایان تمرینات آمدند و با من نشستند خیلی منطقی صحبت کردند و من هم مشکلات را برایشان دادم و تا در جریان همه چیز باشند. بهرحال تماشاگران آن داماش با هرندی را به یاد دارند که ده نفره پرسپولیس را برد، همان داماشی که استقلال و سپاهان را شکست داد، در حالیکه الان اصلا ابزار نداریم. همانطور که گفتم کاملا خوب می دانم که لذت بردن از بازی های داماش و نتیجه گرفتن این تیم حق مردم رشت است. ما هم سعی کردیم نهایت استفاده را از حضور هوادارانمان بکنیم. ما با تمام مشکلاتی که داشتیم فقط یک مسابقه را در رشت باختیم.

یک بار استعفاء دادم
omid harandi (4)هرندی راجع به این سوال که چرا تاکنون استعفا نداده است گفت: چه کسی گفته است من استعفا ندادم؟ اتفاقا من بعد از بازی با تیم شهرداری تبریز که تیم در جایگاه ششم قرار داشت یک بار استعفا دادم اما نپذیرفتند. به دوستان بارها هشدار داده بودم که با توجه به شرایط موجود نمی شود به موفقیت کامل رسید اما کسی به حرف من توجهی نکرد. باور کنید من اصلا دنبال ماندن نیستم.

مصدومیت کمر تیم را شکست
وی در رابطه با مشکلات دیگر تیم داماش ادامه داد: متاسفانه مشکلات ما فقط به بی اهمیتی مسولان و مشکلات مالی خلاصه نشد، مصدومیت بازیکنان هم کمر تیم ما را شکست. خیلی وقت است من دقیقا ۵ بازیکن ثابت تیمم را از دست داده ام. یعنی ۵ بازیکنی که با مصدومیت دائم روبرو شدند و تا پایان فصل نمی توانند به کمک ما بیایند. در بازی همدان ۷ بازیکن اصلی ما در تیم نبودند. در همین بازی با پارسه دو دفاع وسط فیکس تیم را در اختیار نداشتیم، یکی در تیم امید حضور پیدا کرد و دیگری هم مصدوم شد. در ابتدای نیم فصل دوم دروازه بان ذخیره تیم ما مصدوم شد و هنوز ما دروازه بان دوم نداریم و اگر گلر اصلی مان مصدوم یا سه اخطاره شود باید یکی از بازیکنان جوانمان را درون دروازه بگذارم.

تمام زندگی ام تحت الشعاع قرار گرفته است
هرندی در ادامه گفت: همانطور که گفتم من هیچوقت دنبال ماندن نبودم، تیمی را تحویل گرفته بودم که یک نیم فصل نبرده بود. به خاطر مردم شهرم آمدم و تاکنون هم یک ریال پول نگرفتم. از دارایی با من تماس گرفته اند و می گویند باید برای تسویه حساب وضعیت مالیاتی ات به اینجا بیایی، من می گویم تا کنون یک ریال هم پول نگرفته ام اما آنها به این چیزها که کاری ندارند، مطابق قانون عمل می کنند و با قراردادهای ما کار دارند. باور کنید شرایط فعلی، تمام زندگی من را تحت الشعاع قرار داده است. متاسفانه من نقطه ضعف بزرگی دارم و هرکسی آن را بفهمد می داند که من نمی توانم در مقابلش مقاومت کنم و آن هم رفاقت است. من در عالم رفاقت و دوستی نمی توانم جواب منفی بدهم.

راننده های بنز، پشت پراید
از همه دوستان، در رسانه تشکر می کنم، چرا که اگر آنها نبودند تا مشکلات ما را در رسانه های مختلف انعکاس بدهند شاید وضعیت ما خیلی بدتر از این می شد. از همه بازیکنمان هم تشکر می کنم که با تمام وجود در خدمت تیم بودند. تنها داشته های من همین بازیکنان بودند. بچه های من راننده های بنز هستند که پشت پراید نشسته اند و باید در جاده با ماشین های مدل بالا رقابت کنند. از مردم رشت و هوادارانمان هم تشکر می کنم که ما را تنها نگذاشتند و از ما حمایت کردند.

Share