مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت عنوان کرد:

نصب المان ها و زیباسازی ستون های سه پل رشت/تشکیل اتوماسیون تبلیغات محیطی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عبداللهی با بیان اینکه وضعیت بصری ستون پل های غیرهمسطح رشت در شان شهر و شهروندان نیست اضافه کرد:هم اکنون در سه پل جانبازان,یخسازی و فلکه صابرین پیمانکار مشغول فعالیت است و بزودی به اتمام خواهد رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حامد عبدللهی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رسانه ها بازوی توانمند دستگاه های اجرایی هستند اظهار داشت:وقتی عملکرد مدیران نقد نشود هیچگاه شاهد توسعه و پیشرفت در کار انها نخواهیم بود.
abdollahi_8426به گزارش خبرنگار دیارمیرزا مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت با اشاره به ایجاد مجوز تشکیل این سازمان در سال ۱۳۹۱ توسط وزارت کشور تصریح کرد:درحالیکه بسیاری از شهرها دارای سازمان زیباسازی بودند اما کلانشهر رشت از این سازمان بی بهره بود اما در سال گذشته با دستور محمدابراهیم خلیلی شهردار سابق رشت عملا ایجاد شد.
سازماندهی تبلیغات محیطی
عبدالهی از سازماندهی تبلیغات محیطی به عنوان یکی از کارهای بزرگ این سازمان در سال جاری اشاره کرد و افزود:تبلیغات محیطی در گذشته متولی خاصی نداشت و چند نهاد و سازمان کارها را انجام می دادند اما طبق مصوبه شورای شهر ,سازماندهی تبلیغات محیطی به سازمان زیباسازی واگذار شد.
وی به جمع آوری آویزهای درختی از سطح شهر و جایگزینی آنها با «واتربند»خبر داد و افزود: واتربندها برای اطلاع رسانی در سطح شهر,پیام های فرهنگی و شهروندی و…,مورد استفاده قرار می گیرند.
مزایده ۴ هزار مترمربع تبلیغات محیطی
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت با بیان اینکه در گذشته کانون های تبلیغاتی بدون هیچگونه قراردادی با شهرداری رشت مشغول فعالیت بودند تصریح کرد:خوشبختانه علی رغم فشارهای وارده در این زمینه مزایده برگزار شد.
وی با قدردانی از شورای شهر ,شهردار و معاونت شهری شهرداری بخاطر پشتیبانی از این کار اظهار کرد:در گذشته حدود یک هزار و ۲۰۰ مترمربع بیلبورد در سطح شهر برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گرفت اما با سازماندهی مناسب این مقدار به ۴ هزار مترمربع افزایش یافت و درآمد شهرداری از ۳۰۰ میلیون تومان به بیش از ۲ میلیارد تومان افزایش یافت و عملا شهرداری رشت به سمت درآمد پایدار گام برداشت.
عبداللهی به المان های نصب شده در سطح شهر اشاره کرد و افزود:خوشبختانه آبنماهای میادین انصاری,صیقلان و ولیعصر هم اکنون مورد بهره برداری قرار گرفته اند و در کنار این ها پاکسازی و نقاشی دیواری سطح شهر رشت نیز در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت از نقاشی شدن ۳ هزار مترمربع از دیوارهای رشت خبر داد و گفت:طبق پیش بینی صورت گرفته در سال آتی در نظر داریم ۱۰ هزار مترمربع از دیوارهای شهر را نقاشی نماییم.
زیباسازی ستون سه پل رشت و نصب سردیس پروفسور سمیعی
وی به نصب المان معراج در میدان شهدا,المان رفتگر در پارک قدس,المان بازنشسته در سبزه میدان و المان های نوروزی در بوستان ملت اشاره کرد و افزود:روز گذشته سردیس استاد اردشیری نیز نصب شد و در آینده ی نزدیک سردیس پروفسور سمیعی در خیابان پرستار رشت نصب خواد شد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت همچنین از طراحی المان تربیت و نصب سه المان طراحی شده برای شهدای دفن شده در محوطه شهرداری خبر داد.
عبداللهی با بیان اینکه وضعیت بصری ستون پل های غیرهمسطح رشت در شان شهر و شهروندان نیست اضافه کرد:هم اکنون در سه پل جانبازان,یخسازی و فلکه صابرین پیمانکار مشغول فعالیت است و بزودی به اتمام خواهد رسید.
تشکیل اتوماسیون تبلیغات محیطی
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت از تشکیل اتوماسیون تبلیغات محیطی در سال ۹۴ خبر داد و افزود:با انجام این کار تمام درخواست ها از طریق سایت ثبت خواهند شد و دیگر شاهد دخالت نیروی انسانی نخواهیم بود.
وی با بیان اینکه در کنار کارشناسان سازمان زیباسازی سه متخصص هنری نیز بر روند کیفیت,ساخت,بومی سازی کارها نظارت می کنند تصریح کرد:باید به این نکته اشاره کنم که تمام کارها قبل از اجرا باید مورد تائید کارگروه هنری شهرداری متشکل از سه عضو شورا یعنی فرانک پیشگر,رضا رسولی , فرهاد شوقی و همچنین بهارمست و خود بنده قرار بگیرند.
هنرمندان به ما کمک کنند
عبداللهی مشارکت شهروندان در زیباسازی شهری را بسیار با اهمیت دانست و گفت:از همه شهروندان می خواهیم به ارائه ایده های خود به سازمان زیباسازی شهرداری رشت کمک کنند.در این سازمان هیچگونه انحصاری وجود ندارد و همانگونه که قبلا برای انجام کارها در سطح شهر فراخوان صورت گرفته بود در سال آتی نیز از هنرمندان رشتی و گیلانی درخواست می کنیم به کمک ما بیایند.

خبرنگار:سینا هوشمند

Share