عاشوری:اجازه تبعیض بین کارمندان دولت را نخواهیم داد

نارضایتی نمایندگان مجلس از عملکرد وزیر آموزش وپرورش/از مشکلات فرهنگیان باخبریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد وزیر آموزش و پرورش برای نمایندگان مجلس رضایت‌بخش نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد وزیر آموزش و پرورش برای نمایندگان مجلس رضایت‌بخش نیست.

ashoori-fooman1409 (5)ناصر عاشوری با بیان اینکه فرهنگیان و آموزش و پرورش کشور سهم و نقش مهمی در امر تربیت و آموزش جامعه دارند، اظهار کرد: سکون آموزش و پرورش موجب رکود کشور می‌شود.
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه از مشکلات جامعه فرهنگیان با خبر هستیم، افزود: زمینه‌سازی و فراهم‌آوری آسایش و آرامش فرهنگیان و معلمان کشور برای وزارت آموزش و پرورش امری اجتناب‌ناپذیر است و باید حداقل نیازهای آنها فراهم شود.
وی عملکرد وزیر آموزش و پرورش را تاکنون برای نمایندگان مجلس رضایت‌بخش ندانست و خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس از وزیر آموزش و پرورش انتظارات بیشتری برای تحقق اهداف این وزارتخانه حساس دارند.
عاشوری رفاه بازنشستگان را امری مهم خواند و متذکر شد: پاداش بازنشستگان برای قانون و دولت هزینه‌های بالایی دارد اما ایجاد شغل برای بازنشستگان و رفاه خانوادگی آنها مهم است.
وی پرداخت‌های بیشتر برخی وزارتخانه‌ها به کارمندان خود را از گستردگی آن نهادها دانست و گفت: اجازه تبعیض بین کارمندان دولت را نخواهیم داد.
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی مشکلات فرهنگیان را مهم برشمرد و یادآور شد: همه از خانواده آموزش و پرورش هستیم و معلمان مروجان بی‌منت فرهنگ و علم و دانش در کشور هستند./فارس

 

Share