از گوشه و کنار سیاست:

موج جدید پیام روحانی مچکریم/خرید هتل ۸ میلیاردی توسط آقای فرماندار!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شنیده شده یکی از فرمانداران، درصدد خرید هتلی به مبلغ ۸ میلیارد تومان در شهر مشهد است.گفته می شود این هتل توسط فرماندار و از محل اعتبارات دهیاری ها خریداری می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهای که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند.تابناک نوشت:

موج جدید پیام روحانی مچکریم!

گوشهبعد از اینکه آقای روحانی به ریاست جمهوری یازدهم انتخاب شد در شبکه های اجتماعی مجازی واژه روحانی مچکریم باب شده بود که به تدریج این واژه کم شد. اما بعد از پیام تسلیت آقای روحانی به مناسبت  درگذشت بانوی ارجمند خانم «فاطمه سادات خاتمی»، بار دیگر در شبکه های اجتماعی به خاطر این اقدام رئیس جمهور واژه روحانی مچکریم گسترش پیدا کرده است. لازم به ذکر است که رهبر انقلاب نیز در پیامی درگذشت صبیه‌ی مرحوم آیت‌الله سیدروح‌الله خاتمی را به مادر آن مرحومه تسلیت گفتند.

تمسخر باهنر توسط پورنجاتی

احمد پورنجاتی نماینده مجلس ششم در بخشی از گفت‌وگو با روزنامه آرمان امروز در پاسخ به این سؤال که «چندی پیش آقای باهنر در جلسه جامعه اسلامی مهندسین عنوان کردند ما با اصلاح‌طلبان ائتلاف نمی‌کنیم. نظرشما در این‌باره چیست؟» پاسخ گفته: «مثل این می‌ماند که یک نفر که مطمئن است از طرف دیگری به مهمانی دعوت نخواهد شد، پیشاپیش بگوید من هیچ تمایلی برای حضور در فلان مهمانی ندارم. کسی از شما دعوت نکرده و قرار نیست چنین اتفاقی نیز بیفتد. تاجایی که من در جریان امور اصلاح‌طلب‌ها هستم، حتی در مورد انتخابات سال ۹۲ (و) انتخاب آقای روحانی رویکرد ائتلافی نداشتند و همچنان از یک موضع شفاف در چارچوب اهداف اصلاح‌طلبانه بود و درمجموع با توجه به واقعیت‌های پیش رو انتخاب کردند».

 خرید هتل ۸ میلیاردی توسط آقای فرماندار!

شنیده شده یکی از فرمانداران، درصدد خرید هتلی به مبلغ ۸ میلیارد تومان در شهر مشهد است.گفته می شود این هتل توسط فرماندار و از محل اعتبارات دهیاری ها خریداری می شود که فرماندار و بخشداران شهرستان، علت اصلی خرید این هتل را درآمد زایی برای دهیاری‌ها عنوان کرده اند. اگر چه برای اجرای این طرح به شورای شهر این شهرستان هم پیشنهاد شراکت داده شده بود؛ اما اعضای شورای شهر این شهرستان با این طرح مخالفت کرده اند.اعضای شورای شهر دلیل مخالفت خود را با این طرح سرمایه گذاری خارج از استان دانسته‌اند و گفته اند که بهتر است این سرمایه گذاری‌ها برای عمران شهرستان انجام شود.

هشدار رسانه زاکانی به لاریجانی و پایداری

هفته نامه پنجره که به مدیر مسئولی علیرضا زاکانی منتشر می شود در یکی از مطالب خود نوشته است : هر چه که هست و هرچه که خواهد شد بدنه اصولگرایی از دو طرف آن پایداری و سنتی ها به نمایندگی از لاریجانی که به دنبال تاسیس حزب و جدا کردن خط خود است باید خطرات و آسیب های انتخابات پیش رو را بدانند و از سویی درک می کنند که بدنه حزب الله نظاره گر صحنه انتخابات پیش رو هستند و برای همیشه گروه و افرادی که به هر دلیلی بنا را بر وحدت شکنی و ایجاد انشقاش میان طیف گسترده اصولگرایی هستند را کنار می گذارند مثال گروهها و افرادی که ادعای وحدت دارند اما در عمل به گونه ای دیگر برخورد می کنند ،مثال فرد پرتقال فروشی است که از کوچه ای فرار می کرد و داد می زد پرتقال فروش رابگیرید ! اما بدنه مومن به انقلاب و جریان اصیل اصولگرایی فریب هیچ دسته ای را نخواهد خورد .حالا بیابید پرتقال فروش را.

Share