امیر عابدینی:

من مدیرعامل نیستم و مسائل داماش به من مربوط نیست/احتمال دارد داماش منحل شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امیر عابدینی ادعا می‌ کند که مدت ها است که مدیرعامل باشگاه داماش نیست و مسائل مربوط به این باشگاه به او ربطی ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امیر عابدینی ادعا می‌ کند که مدت ها است که مدیرعامل باشگاه داماش نیست و مسائل مربوط به این باشگاه به او ربطی ندارد.۲۸۷۹۳۰۸_۵۲۹

باشگاه داماش که فصل گذشته به لیگ یک سقوط کرد در این روزها اصلا اوضاع مالی خوبی ندارد تا جایی که خیلی ها از انحلال این باشگاه پرطرفدار صحبت هایی به میان می‌آورند. عابدینی در این باره می‌گوید: من مدت ها است که به عنوان مدیرعامل در باشگاه داماش فعالیت نمی‌ کنم برای استعفایم درخواست تشکیل مجمع دادم اما اعضا در جلسه حاضر نشدند.

او ادامه داد: دنبال این هستم که از طریق مراجع قضایی استعفای خودم را به ثبت برسانم و این باشگاه را به صورت کامل رها کنم. من دیگر شرایط حضور در این باشگاه را ندارم و منتظر هستم که به صورت قطعی از این باشگاه جدا شوم.

امیر عابدینی در مورد مشکلات مالی باشگاه داماش هم می‌گوید: من چکار می‌توانم بکنم، زندگی ام را گذاشتم تا این باشگاه سرپا باشد اما واقعا دیگر پولی ندارم که بخواهم خرج این باشگاه کنم. ضمن اینکه ما باشگاه را از سرمربی گرفته تا سرپرست و قائم مقام بومی کرده ایم تا خودشان بتوانند این باشگاه را اداره کنند.

 او در مورد انحلال قریب الوقوع باشگاه داماش هم می‌گوید: الان که حرف این موضوع نیست ولی حرف شما درست است، بی تردید اگر شرایط مالی به همین شکل پیش برود، داماش منحل خواهد شد./ورزش ۳

Share