حاجی پور:

من عاشق سپیدرود هستم/کمک به ورزش از ایده های من است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حاجی پور با بیان اینکه در جلسه مورخ ۱۷ اسفند، شورای شهر رشت لایحه ای مبنی بر کمک به تیم فوتبال سپیدرود مطرح شد، گفت: تنها کسی که از این لایحه دفاع کرد بنده بودم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه من عاشق سپیدرود هستم گفت: علاقه وافر و دیرینه ای به تیم سپیدرود دارم به گونه ای که سالها عضو این تیم بوده ام.

hajipoor-04385اسماعیل حاجی پور عضو شورای شهر رشت ،با اشاره به تصویب لایحه کمک به باشگاه سپیدرود رشت اظهار کرد:من خودم را از خانواده باشگاه سپیدرود می دانم.

وی با بیان اینکه خود از اعضای تیم سپیدرود در رده نوجوانان و جوانان بوده است، گفت: علاقه وافر و دیرینه ای به تیم سپیدرود دارم به گونه ای که سالها از طرفداران این تیم بوده و همواره از آن دفاع کرده ام.

حاجی پور با اشاره به اینکه باشگاه سپیدرود از قدیمی ترین و پرافتخارترین باشگاه در شهر رشت است، افزود: کمک به ورزش از ایده های من است و همه ورزشکاران به این امر واقفند به گونه ای که بیشترین آرای خودم را در انتخابات شورای شهر رشت از ورزشکاران اخذ کرده ام.

وی با بیان اینکه در جلسه مورخ ۱۷ اسفند، شورای شهر رشت لایحه ای مبنی بر کمک به تیم فوتبال سپیدرود مطرح شد، گفت: تنها کسی که از این لایحه دفاع کرد بنده بودم. سپس در جلسه ۲۴ اسفند نیز مجددا لایحه ای مبنی بر کمک به تیم فوتسال بانوان سپیدرود مطرح گردید که بنده در این جلسه اعلام کردم بهتر است به جای کمک های جداگانه به تیم ها به باشگاه سپیدرود کمک شود تا خود اعضای هیات مدیره در این مورد تصمیم گیری کنند.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه من عاشق سپیدرود هستم، افزود: در این جلسه لایحه کمک به باشگاه سپیدرود به تصویب نهایی رسید.

وی با اشاره به اظهارات برخی افراد و انتشار آن در سایت های مختلف خاطرنشان کرد: این افراد باید دست از این کارها بکشند و در راستای بهبود وضعیت تیم های ورزشی شهر گام بردارند تا همه مردم شاهد رشد و پیشرفت روزافزودن ورزش شهرستان رشت باشند./ایسنا

Share