فیروز کریمی در نشست خبری پس از بازی با سپاهان:

ملوان متعلق به تمام گیلان است,امروز ملوان یک تیم با شخصیت است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرمربی ملوان با تاکید بر اینکه با هواداران تعارف ندارد اظهار کرد:هواداران در شکست ها هم همراه ما بودند و در شهرستان ها هم ما را تنها نگذاشتند.

هاختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کریمی در نشست خبری پس از بازی با سپاهان بعد از تسلیت ایام فاطمیه گفت: این بازی استانداردهای بین المللی داشت. بازی خیلی خوب بود و مدت ها بود نه در این فصل و حتی در فصل های گذشته بازی با این کیفیت و سرعت ندیده بودم. این بازی در استانداردهای بین المللی بود و بازی سرشار از نشاط بود.
karimiسرمربی ملوان ادامه داد:من با حسین فرکی همبازی بودم و هر چه ما تاکتیک پیاده کردیم و آنها ضد تاکتیک پیاده کردند و در مورد سپاهان هم این مساله بود و هر دو تیم توپ را زود از دست می دادند. در تعطیلات ۵۰ روزه کاملا استفاده کردیم و خدا کمک کرد که ملوان امروز به جایگاهی رسیده است که از آن به عنوان یک تیم با شخصیت یاد می شود.
وی با بیان اینکه تمام مسوولان و بازیکنان در جهت حل مشکلات تیم تلاش کردند اظهار داشت: از محجوب دوست قدیمی ام قدردانی می کنم , تیم با شخصیت ملوان و دوستی با او باعث شد که به این تیم بیایم.
فیروز کریمی با بیان اینکه امیدواریم ملوان را در جایگاه خوبی در جدول نگه داریم اظهار داشت:تفاوت تیم های پرطرفدار و پر تماشاگر اینجا مشخص می شود. هیچ کس فکرش را نمی کرد ملوان بتواند دوباره قد علم کند اما حمایت هواداران در بازیکنان انگیزه بوجود آورد و ناامیدی را کنار گذاشتند. طرفداران ما یاس و ناامیدی را به تلاش تبدیل کردند. هواداران در جاهایی که هیچ کس امید نداشت به داد تیم رسید.
سرمربی ملوان با تاکید بر اینکه با هواداران تعارف ندارد اظهار کرد:هواداران در شکست ها هم همراه ما بودند و در شهرستان ها هم ما را تنها نگذاشتند و این موفقیت یک کار دسته جمعی بود. وفاقی که امروز در سطوح ملوان است از مالک ، هیات مدیره و ما و  تا رسانه ها به تیم کمک کرد این برد را تبریک می گویم.
کریمی ساختار دفاعی هر تیم را موید شخصیت آن تیم دانست و افزود: اگر تیمی قرار باشد ۷ بر ۵ به پیروزی برسد خوب نیست اما اگر تیمی یک بر صفر ببرد آن تیم باشخصیت است. خط دفاع مثل پائین پوش یک گرمکن است و خط حمله مثل بالا پوش.
سرمربی ملوان در خصوص عملکرد دروازه بان این تیم نیز گفت:دروازه بان ما خیلی بود . هر سه دروازه بان خوب هستند خوشبختانه در ملوان رقابت حاکم است و حسینی با تلاش خودش به این جایگاه رسیده است.
فیروز کریمی ضمن عذرخواهی از اینکه نتوانسته بود در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی شرکت نماید، گفت: دیروز حالم بود و زیر سرم بودم و الا همه می‌دانند که چقدر به مطبوعات علاقه دارم .
کریمی با بیان اینکه از دوستانمان در رشت تشکر می‌کنم، اظهار داشت: ملوان انزلی متعلق به تمام استان گیلان است نه یک شهرستان و از دوستانی که زمین رشت را در اختیارمان قرار دادند تا تا تمریناتمان را بدون مشکل دنبال کنیم تشکر می‌کنم.

Share