با پیدا شدن یک برگه دادخواست زیر صندلی ماشین:

معمای قتل مرد جوان سیاهکلی حل شد;قتل همسر با اجیر کردن هم دانشگاهی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معمای قتل مرد جوان وقتی حل شد که دادخواست طلاق همسرش که زیر صندلی ماشین او پنهان شده بود، پیدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معمای قتل مرد جوان وقتی حل شد که دادخواست طلاق همسرش که زیر صندلی ماشین او پنهان شده بود، پیدا شد.۴۸۳۵۵۲_۸۵۳

به نقل از همشهری ,بررسی‌های پلیس نشان داد که زن جوان با اجیر کردن هم دانشگاهی خود نقشه قتل همسرش را عملی کرده ‌است.

ساعت ۳بامداد ۳۰بهمن‌ماه، زن جوانی هراسان با پلیس شهرستان سیاهکل در استان گیلان تماس گرفت و خبر از قتل شوهرش داد. این تماس کافی بود تا تیمی از کارآگاهان راهی محل جنایت شوند.

آنها پس از حضور در خانه با جسد خونین مرد جوانی روبه‌رو شدند که غرق در خون در سالن پذیرایی افتاده بود. همسر وی که به‌شدت بیتابی می‌کرد به کارآگاهان گفت: به همراه فرزند ۶ساله‌ام در اتاق خواب خوابیده بودیم که ناگهان صدای درگیری شنیدم. ازخواب پریدم و به سمت پذیرایی رفتم. یکدفعه ۲مرد را دیدم که با چاقو همسرم را تهدید می‌کردند. شوهرم فریاد زد که به اتاق برگردم. مردان ناشناس برای سرقت آمده بودند اما بعد از درگیری با همسرم، چند ضربه به او زدند و از ترس بدون اینکه سرقتی انجام دهند، پا به فرار گذاشتند.

اظهارات این زن در حالی بیان می‌شد که کارآگاهان از همان ابتدا به رفتارهای او شک‌کردند. برای همین وی را زیرنظر گرفتند و متوجه شدند که از مدت‌ها قبل با همسرش اختلاف داشته است. این زن ۲۹ساله مدعی بود که با همسرش هیچ اختلافی نداشته است تا اینکه کارآگاهان در بازرسی خودروی وی یک برگه دادخواست طلاق پیدا کردند که زیر صندلی ماشین پنهان کرده بود. همین سرنخ کافی بود تا وی اسرار جنایت را فاش کند. او گفت: مدت‌ها بود که با همسرم اختلاف داشتم تا جایی که دادخواست طلاق تنظیم کردم و می‌خواستم به دادگاه خانواده ارائه بدهم اما می‌ترسیدم طلاقم ندهد.

زن جوان که دانشجوی یکی از دانشگاه‌های استان گیلان است در ادامه گفت: چند وقت پیش در دانشگاه با یکی از همکلاسی‌هایم به نام رضا آشنا شدم. او ۲۳سالش بود و وقتی شنید با همسرم اختلاف دارم قول داد که برای جدایی از همسرم کمکم کند. اما من می‌دانستم شوهرم طلاقم نمی‌دهد برای همین نقشه قتل او را طراحی کردم و از رضا خواستم تا آن را اجرا کند. او قبول کرد و قرار شد بعد از کشتن همسرم به صحنه‌سازی‌ دست بزنم و برای گمراه کردن پلیس داستانی دروغین مطرح کنم.

شب حادثه درحالی‌که خود را به خواب زده و در را برای ورود رضا و دوستش باز گذاشته بودم آنها در نقش سارق وارد خانه‌ام شدند و دست به قتل شوهرم زدند. پس از آن نیز خانه را ترک کردند و من طبق نقشه‌ای که کشیده بودیم با پلیس تماس گرفتم.
بعد از اعترافات این زن، تیمی از مأموران با دستور سرهنگ فلاح کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان جست و جوی خود را برای دستگیری ۲متهم دیگر آغاز کردند تا اینکه ۱۰ساعت بعد هردو در شهرستان سیاهکل به دام افتادند.

رضا هم دانشگاهی زن جوان در بازجویی‌ها به جنایت اعتراف کرد و گفت: وقتی میترا پیشنهاد قتل شوهرش را مطرح کرد قبول کردم کمکش کنم. برای اجرای این سناریو یکی از دوستانم را هم با خود بردم و به دروغ به او گفتم که می‌خواهم از یکی از دوستانم زهرچشم بگیرم، برای همین او همراهم آمد.هرسه‌متهم پرونده بعد از اعتراف به جنایت و بازسازی صحنه قتل، با قرار قانونی روانه زندان شدند./

Share