شکری:طی دو سال و نیم گذشته مشغول جنگ با منابع طبیعی بودم

مسئول عالی رتبه به جای تشویق جوانان به خود اشتغالی;آنان را قاچاقچی چوب خواند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شکری با بیان اینکه عده‌ای از جوانان ماسالی به سمت تولید صنایع دستی رفته‌اند که مواد اولیه آن از چوب است، تصریح کرد: برای روحیه دادن به این جوانان از یک مسئول عالی رتبه کشوری دعوت شد تا به بازدید این جوانان برود اما متاسفانه این مسئول به جای روحیه دادن و تشویق جوانان به خود اشتغالی، انان را قاچاقچی چوب خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمود شکری، نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در همایش راهکارهای توسعه و برنامه ریزی روستایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: امروز عملا شروع یک فصل جدید برای روستاهای ماسال است که از افتخارات این شهرستان می‌باشد.

۲۰۱۵۰۲۰۱۱۵۱۳۱۵_shekari_0813وی با بیان اینکه باید اشکالات اجرایی نشدن اقتصاد مقاومتی در شهرستان را پیگیر شویم، افزود: اگر ایراد کارها گرفته و بیان نشود قطعا در هیچ‌کاری نمی‌توانیم موفق شویم.دیارمیرزا

شبستان در ادامه نوشت:نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بومی‌سازی با توجه به فرهنگ هر منطقه‌ای مهم است، گفت: از گسترش کشاورزی صنعتی باید حمایت شود.

شکری با بیان اینکه عده‌ای از جوانان ماسالی به سمت تولید صنایع دستی رفته‌اند که مواد اولیه آن از چوب است، تصریح کرد: برای روحیه دادن به این جوانان از یک مسئول عالی رتبه کشوری دعوت شد تا به بازدید این جوانان برود اما متاسفانه این مسئول به جای روحیه دادن و تشویق جوانان به خود اشتغالی، انان را قاچاقچی چوب خواند.

مسئولان باید زمینه فعالیت‌های جوانان را در روستاها فراهم کنند

وی با بیان اینکه مسئولان باید زمینه فعالیت‌های جوانان را در روستاها فراهم کنند، خاطرنشان کرد: کل منطقه تالش بزرگ بیش از هفت هزار سال قدمت دارد که متاسفانه از سال ۸۴ منابع طبیعی بیشتر اراضی این منطقه را به نام خود سند زده است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیمی از ماسال در طرح منابع طبیعی است، اظهار کرد: دو سال و نیم که نماینده مردم تالش است متاسفانه در حال جنگ کردن با منابع طبیعی است.

شکری با بیان اینکه روستاها گرفتار مشکلات زیادی هستند و یکپارچه‌سازی مدیریتی در روستاها تشکیل شود، افزود: پشت میز نشینی آفت بزرگ بیکاری جوانان است.

وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی کشور، گفت: ما در حال بحران هستیم و بحران امروزه ما همان جنگ نابرابرانه‌ای است که دشمن به کشور ما تحمیل کرده است.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share