میرحبیبی با توجه به رد مصوبه شورا توسط استانداری عنوان کرد

مسئولان رودسر برای ساخت مصلا باید به دنبال زمین مناسب باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نایب رئیس شورای اسلامی شهر رودسر با بیان اینکه مصوبه این شورا درباره اختصاص زمین برای احداث مصلای نماز جمعه این شهر توسط استانداری گیلان رد شده است، گفت: مسئولان رودسر برای ساخت مصلا به دنبال زمین مناسب باشند

۱۳۹۳۰۱۲۶۰۰۰۴۹۱_PhotoAبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نایب رئیس شورای اسلامی شهر رودسر با بیان اینکه مصوبه این شورا درباره اختصاص زمین برای احداث مصلای نماز جمعه این شهر توسط استانداری گیلان رد شده است، گفت: مسئولان رودسر برای ساخت مصلا به دنبال زمین مناسب باشند.

سید یزدان میرحبیبی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اسلامی این شهر با اشاره به رد مصوبه شورای شهر رودسر در زمینه اختصاص زمین برای احداث مصلای نماز جمعه اظهار کرد: مسئولان باید برای ایجاد مصلا به دنبال زمینی باشند که شرایط لازم را داشته باشد و به لحاظ قانونی مشکلی برای بنا و ساخت آن وجود نداشته باشد.

وی با تایید خبر رد مصوبه شورای اسلامی رودسر توسط استانداری گیلان تصریح کرد: در زمان طرح بحث احداث مصلا در انتهای خیابان ۷۲ تن شهر رودسر در مجاورت پارک ملت بنده جزء مخالفان بودم و به مصوبه رأی ندادم و پس از جلسه شاهد انتقادهای تندی از سوی برخی افراد بودم اما مهم دقت نظر در ایجاد این مکان سیاسی‌عبادی بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رودسر پاسخ استانداری به عنوان مرجع ناظر بر شوراهای اسلامی را لازم‌ دانست و یادآور شد: باید به دنبال زمین دیگری برای احداث بنای مصلا باشیم.

وی اظهارنظر مرجع ناظر بر مصوبات شوراها را مطابق بر خواست اکثریت شهروندان رودسری دانست و گفت: در همان موقع که بحث احداث مصلا در مکان مذکور بود مخالفت‌های زیادی صورت گرفت که با رد مصوبه دوباره به جای نخست خود بازگشتیم.

میرحبیبی گفت: امیدواریم این مکان برای همان قصدی که در نظر گرفته شده است مورد استفاده قرار گیرد ضمن اینکه رودسر دارای یک پارک تفریحی و فضای سبز است و در مجاورت زمینی که به نام مصلا کلنگ زده شده، قرار دارد.

وی ادامه داد: اعتقاد بنده بر این است که تنها پارک شهر رودسر باید در راستای همان زمین گسترش یابد و مورد استفاده مردم قرار گیرد تا مردم در بهره‌مندی از فضای تفریحی در این مسئله مشکلی نداشته باشند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رودسر متذکر شد: پیشنهاد می‌شود زمین «وادی رضوان» که جنب دانشگاه آزاد اسلامی رودسر قرار دارد برای ساخت مصلا برنامه‌ریزی شود./فارس

Share