در دیدار صمیمانه وزیر بهداشت با نماینده ولی فقیه در گیلان با حضور مسئولان عنوان شد:

مرکز ترومای کشور در رشت راه اندازی شود/ استقرار برنامه جامع سلامت در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکترنجفی در نشست وزیر بهداشت با نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه سالانه بیش از ۳۰میلیون گردشگردر استان اقامت می کنند گفت :با توجه به پتانسیلهای موجود امکان راه اندازی نخستین مرکز ترومای جاده ای کشور در رشت وجود دارد .

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاjpg3470 دکترنجفی در نشست وزیر بهداشت با  نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه سالانه بیش از ۳۰میلیون گردشگردر استان اقامت می کنند گفت :با توجه به پتانسیلهای موجود امکان راه اندازی نخستین مرکز ترومای جاده ای کشور در رشت وجود دارد .

آیت‌الله قربانی نیز در این دیدار با تشکر از حضور وزیر بهداشت در گیلان، حضور وی در دولت تدبیر و امید را بسیار مثمر ثمر خواند و اظهار کرد: ما طرفدار خدمت و اداره مردم هستیم و حضور شما مصداق این امر است.
وی همچنین از اجرای طرح تحول نظام سلامت قدردانی کرد وگفت :این طرح امید را در دل مردم روشن کرد
امام جمعه رشت با اشاره به تلاشهای استاندار و همراهی نمایندگان برای پیشرفت گیلان گفت :در حال حاضر وحدت فکری و عملی خوبی در استان گیلان وجود دارد به طوری که دوستی ها ، مشکلات را حل می کند.

وزیر بهداشت نیز در این نشست صمیمانه ضمن اعلام آمادگی وزارت بهداشت در خصوص استقرار برنامه جامع سلامت در گیلان گفت : ما آمده ایم تا کمک کنیم .
دکتر سید حسن هاشمی افزود :بخشی از  زیرساخت های بهداشت و درمان گیلان فرسوده است و ما حاضریم با این وحدت رویه که در استان است ، حمایتهای لازم را جهت استقرار یک برنامه جامع سلامت برای کل استان گیلان داشته باشیم و این کمترین کاری است که می توان انجام داد.

گفتنی است وزیر بهداشت ظهر امروز در بدو ورود به گیلان از بیمارستان ولیعصر رودبار بازدید کرد.
افتتاح مرکز تخصصی و فوق تخصصی ۱۷ شهریور رشت و بخش رادیولوژی مرکز آموزشی درمانی رازی رشت، افتتاح بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان شفت و بازدید از بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی از دیگر برنامه های امروز وزیر بهداشت در سفر به گیلان است.

حضور وزیر بهداشت در گلزار شهدای املش ، افتتاح بیمارستان نیکوکار املش، افتتاح بخش دیالیز شهید انصاری رودسر، بازدید از بیمارستان شهید امینی لنگرود، افتتاح بیمارستان غدیر سیاهکل، بازدید از بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه و نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از برنامه های فردا وزیر بهداشت در این استان است.

بر اساس آخرین آمار دریافتی از دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ۲۲ بیمارستان دولتی با دو هزار و ۳۳۸ تخت در استان وجود دارد.
jpg3471 jpg3472

Share