قربانی:انتخاب آیت‌الله یزدی نشانه درایت و تدبیر اعضای خبرگان رهبری است

مردم گیلان معتقدند که شعار سال مدنظر مقام معظم رهبری در گیلان اجرا نشده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدحسین قربانی با اذعان به اینکه مردم گیلان از تیزبین‌ترین مردم کشور هستند اظهار کرد: طیق اعلام نظر سنجی صورت‌گرفته از مردم گیلان آن‌ها معتقدند که شعار سال مدنظر مقام معظم رهبری درگیلان اجرا نشده است.

موافقت با 40 میلیارد ریال برای ساخت تنها پل ترکه‌ای گیلان و 30 میلیارد ریال برای توسعه حرم مطهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در آخرین نشست شورای اداری این شهرستان گفت: انتخاب آیت‌الله یزدی نشانه درایت و تدبیر اعضای خبرگان رهبری است.

ghorbani (26)به نقل از آستان‌خبر، محمدحسین قربانی با اذعان به اینکه مردم گیلان از تیزبین‌ترین مردم کشور هستند اظهار کرد: طیق اعلام نظر سنجی صورت‌گرفته از مردم گیلان آن‌ها معتقدند که شعار سال مدنظر مقام معظم رهبری درگیلان اجرا نشده است.

وی به برگزیده شدن آیت‌الله یزدی به عنوان رئیس جدید خبرگان رهبری افزود: تدبیر و درایت اعضای خبرگان رهبری باعث انتخاب آیت‌الله یزدی به عنوان رئیس جدید خبرگان رهبری شد.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه با اشاره به سفر اخیر وزیر بهداشت به آستانه‌اشرفیه خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه برنامه سفر به آستانه‌اشرفیه در برنامه‌های وزیر نبود ولی با توجه به عنایت وزیر، وی در شهرستان حضور پیدا کرده و اعتبارات بسیار خوبی را برای بهداشت و درمان شهرستان درنظر گرفت.

وی همچنین با بیان اینکه تمامی دستگاه‌ها باید با تمام ظرفیت آماده ارائه خدمات نوروزی باشند افزود: تمامی مدیران باید تلاش خود را برای جلب رضایت مسافران انجام دهند.

قربانی به عملکرد برخی دستگاه‌ها در سال ۹۳ اشاره کرد و گفت: با توجه به بحران آب در سال ۹۳ شاهد عملکرد بسیار مناسب مدیران در آبیاری مزارع بودیم.

فرماندار آستانه‌اشرفیه نیز در این نشست با بیان اینکه در سال ۹۲ از کلیه منابع استانی و ملی ۱۵ میلیارد تومان هزینه شد اظهار کرد: در سال ۹۳ بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های مختلف هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه این جلسه صرفاً برای خسته نباشید گفتن به مدیران است اظهار کرد: همه دستگاه آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستند.

حسین اسماعیلیان افزود: استمرار سیاست‌ها و برنامه‌ریزی برای سال آتی از دیگر اهداف این نشست است.

وی با تأکید بر تحکیم همدلی در بین مدیران گفت: مدیران باید برای خدمت به مردم از مسائل حاشیه‌ای دوری کنند.

وی با بیان اینکه تمامی تلاش‌های صورت‌گرفته در راستای تقویت نظام تأثیرگذار خواهد بود افزود: اطاعت‌پذیری محض از رهبر انقلاب توطئه دشمنان را خنثی خواهد کرد.

معاون فرماندار آستانه‌اشرفیه نیز با بیان اینکه سال مالی تمام شده ولی سال کاری تمام نشده است اظهار کرد: فرماندار آستانه‌اشرفیه کارهای زیربنایی را آغاز کرده که در سال‌های آتی شاهد به ثمر نشستن آن خواهیم بود.

رضا کحالی با اذعان به اینکه ملاک برای مسئولان اتمام کار است نه ساعت اداری افزود: درنظر داریم قدردانی برای دستگاه‌هایی که شاهد کاهش معضلات آن‌ها طی سال ۹۳ بودیم در نخستین جلسه شورای اداری سال آینده انجام دهیم.

وی با اشاره به مصوبه شورای پسماند نسیت به عدم تحویل زباله تفکیک نشده از ادارات خاطرنشان کرد: فرماندار آستانه‌اشرفیه بنده را مسئول این کار قرار داده که این مورد با جدیت در سال آتی اجرا خواهد شد.

در این نشست حجت‌الاسلام بابایی نیز گزارشی از حضور ایت‌الله امینیان در اجلاسیه خبرگان رهبری ارائه داد.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share