نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

مردم نگران قطع درختان ورودی فومن نباشند;حفظ منافع طبیعی وظیفه همه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،انتشار خبر «زمزمه قطع درختان ورودی فومن به گوش میرسد!» بازخوردهای زیادی را در بین مردم داشت.ناصر عاشوری ، نماینده مردم فومن در این رابطه گفت : مردم نگرانی در این رابطه نداشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،انتشار خبر قطع درختان ورودی فومن بازخوردهای زیادی را در بین مردم داشت.ناصر عاشوری ، نماینده مردم فومن و شفت در این رابطه گفت : مردم نگرانی در این رابطه نداشته باشند.

ashoori-fooman1472 (5)عاشوری با بیان اینکه این درختان جزو میراث گرانبهای این شهر تاریخی هستند ، افزود : منابع طبیعی ثروت‌های با ارزش خدادادی هستند که همه باید در صیانت و حفظ این نعمت‌های الهی تلاش کنند.

وی مدیریت صحیح منابع طبیعی و جنگلها را در بهبود و توسعه کشور و به خصوص ساکنین روستاها مهم برشمرد و گفت: حفظ منافع طبیعی برای آیندگان از وظایف امروز مردم است.

وی پیشاپیش با گرامیداشت روز درختکاری گفت: مردم جایگاه مهمی در حفاظت و صیانت از منابع طبیعی دارند و ترویج فرهنگ درختکاری نیز می‌تواند نقش مهمی در توسعه‌ی فضای سبز داشته باشد.

نماینده مردم فومن و شفت با بیان اینکه تضمین خواهیم داد این اتفاق تلخ هیچگاه میسر نخواهد شد ، گفت : ممکن است تعداد انگشت شماری از درختانی که پیر یا شکسته شده اند قطع شوند اما موافق قطع سایر درختان نیستیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه صبح امروز در تماسی با رئیس منابع طبیعی استان در همین رابطه رایزنی کرده ایم ، افزود : انشالله در روز درختکاری (۱۵ اسفند) مسئولین همراه با نیروهای هلال احمر و بسیجیان شهرستان تعدادی اصله نهال تا مسیر جمعه بازار خواهند کاشت./بهجت نیوز

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share