لاهوتی در جلسه علنی امروز:

مردم حالا که مسولان به شما رحم نمی کنند شما خودتان به یکدیگر رحم کنید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا لاهوتی خطاب به مردم گفت: مردم حالا که مسولان به شما رحم نمی کنند شما خودتان به یکدیگر رحم کنید، در یکی از شبکه های صدا و سیما برنج آلوده ای را نشان داد که تاریخ تولید آن ۴ ماه آینده بود یعنی این برنج که یکسال پیش تولید و وارد شده قرار است ۴ ماه دیگر تولید شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر جهاد کشاورزی گفت: پرداخت اعتبارات مربوط به زراعی باغات چای حق مسلم کشاورزان است لذا خواهش می کنیم این اعتبارات به صورت کامل پرداخت شود.

87490_origمهرداد لاهوتی افزود: اعتبارات سیل هنوز تعیین تکلیف نشده در حالی که شما اعلام کردید تسهیلات جبران خسارات به سیل زدگان پرداخت می شود اما هنوز ویرانی های به جا مانده از سیل به قوت خود باقی است.

وی خطاب به مردم گفت: مردم حالا که مسولان به شما رحم نمی کنند شما خودتان به یکدیگر رحم کنید، در یکی از شبکه های صدا و سیما برنج آلوده ای را نشان داد که تاریخ تولید آن ۴ ماه آینده بود یعنی این برنج که یکسال پیش تولید و وارد شده قرار است ۴ ماه دیگر تولید شود.

این نماینده مجلس در تذکری به وزیر علوم نیز گفت: دانشگاه پیام نور از لحاظ زیرساخت های نوین و سخت افزاری امکانات بسیاری دارد که باید با تامل و تصمیم گیری درست، مانع از هدر رفتن این سرمایه گذاری های عظیم شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: از رییس قوه قضاییه خواهش می کنم اهتمام در مورد رسیدگی به کلاهبرداری های بیمه توسعه با قاطعیت پیگیری و به تخلفات صورت گرفته رسیدگی شود./ایرنا
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share