نماینده مرجعیت عالی تشیع در اروپا مطرح کرد:

مردم ایران سیاسی‌ترین مردم جهان هستند/تلاش غربی‌ها برای ترویج شیعه لندنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مرجعیت عالی تشیع در اروپا با بیان اینکه در برخی کشورهای اروپایی آمار مسلمانان از غیرمسلمانان بیشتر شده است، گفت: نتیجه نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی، انقلاب اسلامی در قلوب جوانان و دگرگونی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مرجعیت عالی تشیع در اروپا با بیان اینکه در برخی کشورهای اروپایی آمار مسلمانان از غیرمسلمانان بیشتر شده است، گفت: نتیجه نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی، انقلابramzani اسلامی در قلوب جوانان و دگرگونی است.

آیت‌الله رضا رمضانی در یادواره ۴۰۵ شهید این شهرستان، اظهار داشت: خداوند متعال به‌بهانه شهدا نعمت‌های زیادی به ملت ایران عطا کرده است.

وی با بیان “باید تلاش کنیم از پیروان راستین شهدا باشیم” افزود: وقتی زندگی شهدا را مطالعه می‌کنیم حسرت می‌خوریم، شهدا نزد خداوند از مقربان هستند و خدا آنانی را که دوست می‌داشت توفیق شهادت نصیب کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تصریح بر خصوصیت شهید از منظر رسول خدا، گفت: نخستین قطره  که از شهید ریخته می‌شود تمام گناهش پاک می‌شود و شهید به وجه‌الله نظر می‌کند.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه شهدا بستر را آماده کردند تا هدف انقلاب اسلامی حفظ شود، خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی باید هوشیار باشیم، شهدا بستر زندگی مؤمنانه را برای ما فراهم کردند، زندگی مؤمنانه بهترین نوع زندگی در دنیا است.

وی با ابراز اینکه عدالت، عقلانیت، مهدویت و اهلیت ویژگی‌هایی است که سرنوشت انسان در دنیا است، اظهار داشت: بر اساس عدالت باید مردم حقوقشان را نسبت به مردم، مردم نسبت به دولت و دولت نسبت به مردم ادا کنند.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ با تأکید بر اینکه ۲۲۰ میلیون مسلمان در اندونزی زندگی می‌کند و اکثریت جمعیت مالزی مسلمان است، افزود: ولی در آن کشورها احکام اسلامی در حکومت جاری نیست ولی در ایران شاهد نظام اسلامی هستیم.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به حضور پرشور مردم در ۳۶ سال انقلاب اسلامی در صحنه انتخابات و راهپیمایی، گفت: مردم ایران سیاسی‌ترین مردم جهان هستند و الگویی برای ملت‌های جهان به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه برای جاری شدن حکومت بر پایه عدل و اسلام باید هزینه داده شود، تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات‌ها در فرانسه و روسیه ۳۰ تا ۴۰ درصد است ولی این آمار در ایران بیش از ۷۰ درصد است.

نماینده مرجعیت عالی تشیع در اروپا با تصریح بر اینکه ملت بیش از ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی رأی دادند، اظهار داشت: ملت ایران و نظام اسلامی در ایران الگویی برای جهانیان است.

آیت‌الله رمضانی با اعلام “ما بهترین‌های‌مان را برای دفاع از انقلاب اسلامی در راه اسلام عطا کردیم” افزود: از نخست وزیر، نماینده مجلس، نخبگان و تمامی اقشار شهید داده‌ایم تا این کشور توسعه پایدار یابد.

وی با یادآوری “مهمترین فرق میان انقلاب اسلامی و سایر انقلاب‌ها این است که انقلاب ما بر پایه ارزش‌ها بوده است” گفت: تربیت انسان صالح از اهداف انقلاب اسلامی است و ایران مرکز معنوی دنیای اسلام است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه گرایش به تشیع در جهان افزایش یافته است، تصریح کرد: امروز ۲۲۰ مرکز شیعی در آلمان فعال شده و در برخی کشورهای اروپایی آمار مسلمانان از غیرمسلمانان بیشتر شده است و همه اینها به‌برکت انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله رمضانی با ابراز “در برابر امانت انقلاب اسلامی وظایف مختلفی داریم” گفت: صدور انقلاب و سبک زندگی مؤمنانه از وظایف همه ملت است، امروز به‌برکت اسلام به جایگاه رفیعی رسیده‌ایم و این دستاوردها را باید به جوانان منتقل کنیم.

وی با ابراز اینکه فرهنگ در نظام اسلامی تعریف خاصی دارد، اظهار داشت: تعلیم و تربیت و ترویج سبک زندگی اسلامی و مؤمنانه باید در مدارس و در همه سطوح و رشته‌ها تقویت شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مجموعه دستگاه‌های فرهنگی باید راهبردشان ترویج و اشاعه سبک زندگی اسلامی باشد، تصریح کرد: باید ازدواج مؤمنانه در جامعه ترویج شود و طلاق آخرین گزینه در سبک زندگی اسلامی است و نباید بگذاریم به‌راحتی جوانان به‌سمت طلاق بروند.

آیت‌الله رمضانی با تأکید بر اینکه سن ازدواج در غرب بالاست، افزود: جامعه غربی دارای آسیب‌های زیادی بوده و طلاق توافقی در غرب رو به افزایش بوده و کنار آن نیز ازدواج هم‌جنس‌ها ترویج یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ شبکه مرزی و برون‌مرزی فعال است که اسلام را ترویج می‌کند، گفت: باید دستگاه‌های فرهنگی با وحدت رویه و وحدت و یک‌پارچگی در حوزه فرهنگی بیش از پیش فعال شوند.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ با تأکید بر اینکه چهره شهرها باید نماد مذهبی داشته باشد، خاطرنشان کرد: در یک شهر کشور شاهد برگزاری ۲۰۰ نماز جماعت صبح در مساجد بودم که قابل تدبیر است.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی احکام الهی را در جامعه جاری کرد، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر، حج و سایر فرایض الهی در انقلاب اسلامی جاری شد و این امانت سنگینی است.

وی با اشاره به پروژه اسلام‌هراسی در غرب و آمریکا با هزینه‌های بسیار زیاد، افزود: نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی انقلاب اسلامی و دگرگونی در غرب بود، جوانان با درک اسلام و تفهیم ترجمه قرآن به اسلام روی می‌آورند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه افراط‌گرایی جایگاهی بین جوانان غربی ندارد، گفت: افراطی گرایی وهابیت با تکفیر و ترویج جهاد نکاح به‌دنبال ضربه زدن به اسلام است.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به تلاش غربی‌ها برای ترویج شیعه لندنی، خاطرنشان کرد: یک مدیریت پنهان در نظام سلطه مکتب‌های ساختگی را با هدف اسلام‌هراسی و ضربه زدن به اسلام حمایت و هدایت می‌کنند.

وی با ابراز اینکه جمهوری اسلامی ایران محور گرایش به اسلام در غرب و گسترش اسلام ناب محمدی(ص) است، گفت: تا چند دهه آینده شاهد گسترش کامل اسلام در غرب خواهیم بود.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ با تأکید بر تشدید فعالیت‌ دستگاه‌های نظارتی در مبارزه و به‌ویژه پیشگیری از فساد اقتصادی اظهار داشت: افتخار ملت ایران رهبری فقیه جامع‌الشرایط بر کشور و دستور ویژه ایشان برای ریشه‌کنی فساد است و نگاه دنیا الآن به ایران بوده و کشور محور اسلام ناب محمدی(ص) در جهان است./تسنیم

Share