محور پونل به خلخال مسدود شد/قطع راه ارتباطی چند روستای دیلمان‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده پلیس راه گیلان ادامه داد: محور سیاهکل به دیلمان نیز تردد با زنجیر چرخ انجام می‌شود ضمن اینکه ارتباط چند روستا با دیلمان قطع شده و نیروهای راهداری و پلیس راه و دیگر دستگاه‌های مربوطه در تلاش برای برقراری این ارتباط هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهیار رستگار  با اشاره به وضعیت راه‌های گیلان به دنبال استمرار هوای بارانی و برف اظهار کرد: اکنون محور اسالم به خلخال که مهم‌ترین محور فرعی گیلان محسوب می‌شود باز است و تردد تنها با زنجیر چرخ انجام می‌شود.

barf-amlash (8)وی با بیان اینکه محور پونل به خلخال بر اثر شدت بارش برف مسدود است، افزود: رانندگان از محور جایگزین در مسیر اسالم به خلخال استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان ادامه داد: محور سیاهکل به دیلمان نیز تردد با زنجیر چرخ انجام می‌شود ضمن اینکه ارتباط چند روستا با دیلمان قطع شده و نیروهای راهداری و پلیس راه و دیگر دستگاه‌های مربوطه در تلاش برای برقراری این ارتباط هستند.

وی درباره محور رشت‌ـ‌قزوین در کوهین تصریح کرد: راه ارتباطی رشت‌ـ‌قزوین در منطقه کوهین باز است و اکنون مشکل ترافیکی ندارد و تنها به دلیل برودت هوا در برخی از نقاط یخ‌زدگی وجود دارد.

رستگار با بیان اینکه شب گذشته محور مذکور به دلیل شدت بارش برف مسدود شده بود، خاطرنشان کرد: اکنون این محور با تلاش نیروها باز است.

وی از رانندگان خواست در محور کوهین و دیگر مسیرهای کوهستانی گیلان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

فرمانده پلیس راه گیلان متذکر شد: رانندگان از سفرهای غیرضروری شب‌هنگام در محورهای مذکور خودداری کنند و در صورت نیاز به سفر باک وسیله نقلیه خود را پر کنند تا در بین راه که جایگاه بنزین نیست دچار مشکل نشوند.

وی بقیه راه‌های گیلان را همراه با بارندگی عنوان کرد.

/فارس

Share