صبح امروز

مجلس خرید خدمت سربازی برای غایبان را تصویب کرد+جدول قیمت ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نمایندگان مجلس به دولت اجازه دادند تا تمامی مشمولان خدمت وظیفه عمومی را که بیش از هشت سال غیبت دارند با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت، معاف کند.

مجلس خرید خدمت سربازی برای غایبان را تصویب کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نمایندگان مجلس به دولت اجازه دادند تا تمامی مشمولان خدمت وظیفه عمومی را که بیش از هشت سال غیبت دارند با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت، معاف کند.مجلس خرید خدمت سربازی برای غایبان را تصویب کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز پارلمان بررسی لایحه بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور را ادامه دادند.

وکلای ملت در بند “ط” تبصره ۱۶ ماده واحده، به دولت اجازه دادند تا تمامی مشمولان خدمت وظیفه عمومی را که بیش از هشت سال غیبت دارند با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت، معاف کند. تمام درآمدهای حاصل از اعطای معافیت‌های مشمولان مذکور به حساب درآمد عمومی کشور موضوع ردیف ۱۵۰۱۲۸ نزد خزانه‌داری کل کشور واریز شود.

میزان جریمه مشمولان غایب برای صدورکارت معافیت نظام وظیفه به شرح جدول زیر است:

مدرک تحصیلی پایه ریالی جریمه مشمولین غایب
زیر دیپلم ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
دیپلم ۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
فوق دیپلم ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
لیسانس ۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
فوق لیسانس ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
دکترای غیرپزشکی ۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
دکترای پزشکی ۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
پزشکان متخصص و بالاتر ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

بهارستان‌نشینان همچنین مقرر کردند به ازای هر سال غیبت مازاد بر هشت سال ده‌درصد (۱۰%) به مبالغ جریمه پایه اضافه و مدت غیبت بیش از شش ماه، یکسال محسوب می‌شود.

نمایندگان مجلس مصوب کردند برای مشمولان متأهل پنج درصد (۵%) و برای مشمولان دارای فرزند نیز به ازای هر فرزند پنج درصد (۵%) از مجموع مبلغ جریمه کسر می‌شود./خبرآنلاین

 

 

Share