معلمان:«ما از فرق می نالیم، نه از فقر»+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صبح دیروز گروه‌هایی از معلمان در نقاط مختلف کشور در اعتراض به بودجه درنظرگرفته شده برای وزارت آموزش و پرورش در سال آینده و اعمال تبعیض بین کارکنان دولت تجمع کردند. ایلنا نوشت:گزارشی از شعار دادن در تجمعات نرسیده است اما معلمان در تجمع پلاکاردهایی را به همراه دارند که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صبح دیروز گروه‌هایی از معلمان در نقاط مختلف کشور در اعتراض به بودجه درنظرگرفته شده برای وزارت آموزش و پرورش در سال آینده و اعمال تبعیض بین کارکنان دولت تجمع کردند.

ایلنا نوشت:گزارشی از شعار دادن در تجمعات نرسیده است اما معلمان در تجمع پلاکاردهایی را به همراه دارند که روی آنها نوشته شده است «ما از فرق می نالیم، نه از فقر» ،«معلم فرهنگ ساز جامعه را دریابید.»

گفتنی است معلمان حاضر در تجمعات اعتراضی ضمن تاکید بر اجرای کامل نظام و حقوق هماهنگ کارکنان دولت، خواستار اجرای فوری و بی‌قید و شرط بند ۵ مادهٔ ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری هستند که به دولت اجازه می‌دهد برای مشاغل هم سطح کاردانی حداکثر ۷۰۰ امتیاز برای کار‌شناسی ۱۵۰۰ و برای کار‌شناسی ارشد به بالا ۲۰۰۰ امتیاز برای افزایش فوق العاده شغل در نظر بگیرد. تجمع کنندگان همچنین به میزان بودجهٔ در نظر گرفته شده برای آموزش و پرورش در سال ۹۴ نیز معترضند.
ghazvin10 ghazvin12 ۶۱۶ tehran6

Share