عصر روز شنبه دوم اسفند ماه در محل فدراسیون فوتبال اتفاق افتاد:

قرعه کشی لیگ دسته دوم آزادگان انجام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،قرعه کشی مرحله دوم لیگ دسته دوم آزادگان عصر روز شنبه دوم اسفند ماه در محل فدراسیون فوتبال با حضور نمایندگان دوازه تیم حاضر در این مرحله قرعه کشی شد.

قرعه کشی لیگ دسته دوم آزادگان مشخص شد/اولین بازی در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،قرعه کشی مرحله دوم لیگ دسته دوم آزادگان عصر روز شنبه دوم اسفند ماه در محل فدراسیون فوتبال با حضور نمایندگان دوازه تیم حاضر در این مرحله قرعه کشی شد.قرعه کشی لیگ دسته دوم آزادگان مشخص شد/اولین بازی در رشت

این قرعه کشی با حضور مصطفی شهبازی، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ، مهرداد شفیعی،مسئول برگزاری رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور،محمد رضا آرویی نماینده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال،سایر اعضای کمیته مسابقات و نمایندگان باشگاه ها  برگزار شد.

بنابراین دوازه تیم حاضر که قرار است در دو گروه شش تیمی با هم به رقابت بپردازند تاریخ رویارویی با حریفان خود و از مهمان یا میزبان بودن خود مطلع شدند.

گروه بندی لیگ دسته دوم کشور به شرح زیر اعلام شد:

گروه الف:

۱- بعثت کرمانشاه ۲- ایرانجوان خورموج ۳- سپیدرود رشت ۴- شهرداری ارومیه ۵- خیبر خرم آباد ۶- آلومینیوم اراک

گروه ب:

۱- پارس جنوبی جم ۲- شهرداری زنجان ۳- بهمن شیراز ۴- استقلال آبی ب تهران ۵- نسل ابومسلم رهپویان مشهد ۶- کاسپین قزوین

بنابراین گزارش ،سپیدرود در نخستین مسابقه خود باید در ورزشگاه دکتر عضدی رشت روز دوشنبه یازدهم اسفند ماه به مصاف شهرداری ارومیه برود.

در هفته دوم سپیدرود باید روز دوشنبه هجدهم اسفند ماه در خورموج با ایرانجوان این شهر به مبارزه بپردازد.

در هفته سوم و در آخرین مسابقه سال ۹۳ سپیدرود باید روز دوشنبه ۲۵ اسفند ماه در رشت از خیبر خرم آباد پذیرایی نماید و باز هم در نخستین مسابقه سال ۱۳۹۴ ارتش سرخ از هفته چهارم این رقابت ها در رشت روز یکشنبه نهم فروردین ماه در ورزشگاه پیر شهرباران به مصاف بعثت کرمانشاه برود.

سپیدرود در هفته پنجم در اراک روز یکشنبه شانزدهم فروردین ماه مهمان تیم آلومنیوم خواهد بود. برنامه مسابقات بدین ترتیب است که جدول در دور برگشت معکوس خواهد شد، بدین ترتیب هفته نخست دور برگشت سپیدرود روز یکشنبه یست و سوم فروردین ماه در رشت میزبان آلومنیوم اراک است، در هفته هفتم روز یکشنبه سی فروردین ماه به کرمانشاه سفر خواهد کرد تا با بعثت دیدار نماید و در هفته هشتم روز یکشنبه ششم اردی بهشت باید در خرم آباد به مصاف خیبر برود.

سپیدرودی ها در هفته نهم روز یکشنبه سیزدهم اردی بهشت در رشت در آخرین مسابقه ای که میزبان هستند باید از ایرانجوان خورموج پذیرایی کنند و در واپسین هفته این مسابقات باید یکشنبه بیستم اردی بهشت در ارومیه مهمان شهرداری این شهر بشوند.

نکته جالب در این قرعه کشی این است که سپیدرود در فصل سرما به شهرهای کرمانشاه و ارومیه نخواهد رفت و زمانی هم که هوا هنوز معتدل است در جنوب به مصاف ایرانجوان می رود.

لازم به توضیح است که از هر گروه تیم های نخست به صورت مستقیم به لیگ دسته اول راه پیدا خواهند کرد و دو تیم دوم هر گروه پس از مسابقه پلی آف راهی رقابت های دسته یک لیگ آزادگان خواهند شد.

Share