شهردار انزلی:قرار نیست اعضای شورا کار اجرایی انجام دهند

فیلم و عکس تحریک رفتگران توسط برخی افراد وجود دارد/ما به دنبال حاشیه نیستیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار انزلی در جلسه بررسی بودجه سال ۹۴ شهرداری انزلی در پاسخ به منتقدین گفت: بنده به نطق های پیش از دستور اعضای شورای شهر پاسخ نمی دهم ،چرا که بنده برای پاسخگویی در رابطه با چگونگی تخصیص اعتبار بودجه شهرداری در سال ۹۴ به جلسه دعوت شده ام.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار انزلی در جلسه بررسی بودجه سال ۹۴ شهرداری انزلی در پاسخ به منتقدین گفت: بنده به نطق های پیش از دستور اعضای شورای شهر پاسخ نمی دهم ،چرا که بنده برای پاسخگویی در رابطه با چگونگی تخصیص اعتبار بودجه شهرداری در سال ۹۴ به جلسه دعوت شده ام.

shaban_0040 - Copy (3)به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی ,رضا پورشعبان در ادامه خاطر نشان کرد: موارد ذکر شده در دفترچه بودجه سال ۹۴ در سازمان بازرسی مورد بررسی قرار گرفته است و دوستان بابت مسایلی که مطرح کردند باید پاسخگو باشند و بنده از همکارانم عذر میخواهم چون بیش از ۶۰ ساعت برای تنظیم این بودجه زمان صرف شده است و حال زحمتشان زیر سوال می رود

وی افزود : این نگرانی هایی که در دوستان بابت بودجه وجود دارد در وجود ما هم هست و این کاملا طبیعی است ،اما این را بر نمی تابیم که بعضی از افراد رفتگران ما را تحریک نموده تا زباله ها را جمع نکنند و یا آنها را در کوچه و خیابان پراکنده نمایند و بعد ابراز کنند که زباله های جمع آوری نمی شود . من حتی فیلم و عکس این تحریک ها را دارم.

پورشعبان همچنین گفت: ان شاء الله به زودی در گزارش عملکرد شهرداری خواهم گفت که هزینه ها در چه مکانهایی و چگونه صرف شده اند و در آینده چه برنامه های خواهیم داشت.

شهردار انزلی همچین تاکید کرد: ما به دنبال حاشیه نیستیم ،بلکه سعی می کنیم با عقل و منطق کار کنیم بعضی از اعضا اطلاع دقیقی از موضوعات ندارند و از روی بی اطلاعی صحبت می کنند.

رضا پور شعبان با ابراز ناخرسندی از انتقادات بعضی از اعضای شورای شهر عنوان کرد: چرا بعضی ها به شکلی صحبت می کنند که انگار هیچ کاری در شهرداری بندرانزلی صورت نگرفته است؟ آیا تا به حال در طی دوران مدیریت شهرداران گذشته دیده اید که یک شهردار چندین مشاور در زمینه های مختلف داشته باشد؟

وی با اشاره به اینکه قرار نیست اعضای شورا کار اجرایی انجام دهند گفت: شورای شهر بازوی اجرایی نیست ،بلکه بررسی کننده مشکلات شهرداری است و در تاریخ هرگاه شورای بازوی اجرایی شد شهردرای ضعیف شده است.
پورشعبان که اعتقاد داشت اگر سرمایه گذار تخلفی میکند نباید او را به دادگستری فرستاد افزود : تخلفات را کتبا به سرمایه گذاران خاطی اعلام کرده ایم و اگر تغییرات را لحاظ نکردند برخورد می کنیم.
شهردار بندرانزلی با اینکه به خیلی از سوالات مطرح شده جواب نداد در جواب به سوال احمدی فرد در خصوص مخالفت با جزئیات بودجه گفت : آقای احمدی فرد شما که نفرموده بودید که بنده چگونه بودجه را ببندم ؟ می توانستید خودتان تنظیم کنید و سپس ارائه می دادید.
رضا پورشعبان در پایان افزود: رویکرد ما در تدوین این بودجه ،حاصل تجربه ۱۵ ماهه بنده در شهرداری انزلی است ،و روی این اعتبارات مطالعات کارشناسی صورت گرفته ،اگر قرار بود آنطوری که دوستان انتظار دارند بودجه های عمرانی بسته شود ما برای بسیاری از فعالیتها دچار کمبود بودجه می شدیم.
وی همچنین اضافه کرد : هدف ما تلاش برای ایجاد درآمد و وصول مطالبات در سال ۹۴ خواهد بود و این اساس بودجه پیشنهادی است.

Share