خنده را تقسیم کنیم

عشق به همنوع امروز در رشت و در دیداری خیرخواهانه تجلی می یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار خیرخواهانه بین تیم های فوتسال هنرمندان گیلانی و ملی پوشان رشته های ورزشی مختلف استان حرکتی زیبا و تجلی عشق به همنوع است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار خیرخواهانه بین تیم های فوتسال هنرمندان گیلانی و ملی پوشان رشته های ورزشی مختلف استان حرکتی زیبا و تجلی عشق به همنوع است.
imag2932f90c3c53-vدیداری خیرخواهانه بین تیم های فوتسال هنرمندان گیلانی و ملی پوشان رشته های ورزشی مختلف استان با هدف کمک به کودکان سرطانی عصر امروز ۲۱ اسفند ماه در سالن تختی ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می شود.

جابر وثوق هنرمند نام آشنای برنامه های طنز شبکه باران هدف از برگزاری این برنامه خیر را کمک به بیماران سرطانی عنوان کرد و گفت: این بازی دوستانه فرصتی برای حداقل ترین کمک ها به کودکان سرطانی و بیماران لاعلاج فراهم می کند.

وی با تاکید بر اینکه مردم و مسئولین باید بدانند که نباید از کودکان سرطانی غافل شد، افزود: هزینه های بیماری سرطان بسیار گزاف است، این فرشتگان معصوم نیازمند توجه ویژه هستند تا بدانند که زندگی در جریان است و همیشه امیدی هست.

وثوق با بیان اینکه بی شک پنجشنبه شاهد حضور پرشور مردم خواهیم بود، گفت: این حرکت نمادین فرهنگی برگ زرین دیگری در اثبات قلوب پرمهر و دلسوز گیلانی خواهد بود و چه خوب است که چنین فرصت هایی را از دست ندهیم و حامی دلهای رنجور بیماران سرطانی باشیم.

رضا نظری دیگر هنرمند نام آشنایی طنز که برنامه هایش لبخند را برلب افراد بسیاری میهمان می کند در این خصوص گفت: هدف شاد کردن دل کودکان است و هیچ چیزی ارزشمندتر از این شادی آفرینی نیست حال آنکه کودکی از بیماری سرطان نیز رنج ببرد این برای ما وظیفه ای بزرگ خواهد بود که به آسانی از کنار این افراد نگذریم.

وی افزود: هنرمندان معمولا از این قبیل فرصت ها استفاده می کنند تا توجه مردم را به این حرکت های خیرخواهانه جلب نمایند، انشاء الله با حضور پرشور مردم بتوانیم لبخند را بر لب های کودکان سرطانی بنشانیم تا ذخیره آخرتمان باشد.

محمد هندی مجری و بازیگر توانمند گیلانی ضمن تشکر از بانیان اجرای این حرکت زیبای خداپسندانه، گفت: انجام این بازی دوستانه نشان می دهد که هنرمندان و ورزشکاران همواره در کارهای خیرخواهانه پیشقدم هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید در ایام عید خوشی ها را تقسیم کنیم، افزود: باید بیماران را در این روزها فراموش نکنیم و با کمک های مادی و معنوی خود اندکی از دردهای این عزیزان را کاهش دهیم.

هندی با اشاره به اینکه بلیط این بازی دوستانه به قیمت هزار تومان فروخته شد تا همه اقشار جامعه بتوانند حداقل کمکی به این دردمندان داشته باشند، ادامه داد: هنرمندان و ورزشکاران هیچ چشمداشتی به مبالغ جمع شده ندارند و تمام آن برای درمان کودکان سرطانی هزینه خواهد شد.

این هنرمند گیلانی با بیان اینکه هنرمندان گیلانی پیش از این برگزاری جشن های گلریزان برای کمک به زندانیان را در کارنامه خود دارند، یادآور شد: هنرمندان گیلانی درآمدهای هنگفتی ندارند لذا از ابزار هنر خود برای کمک به این عزیزان استفاده می کنند تا در ثواب شاد کردن دل این کودکان سهیم باشند.

افشین ناظمی، سرمربی تیم فوتبال داماش این بازی خیرخواهانه را حرکتی زیبا و تجلی عشق به همنوع دانست و تصریح کرد:درآمد این بازی دوستانه به کودکان سرطانی اختصاص می یابد و انگیزه ای برای این عزیزان خواهد بود که بدانند فراموش نشده اند.

وی این حرکت را مقدمه ای برای کمک های آتی خیرین به ویژه هنرمندان و ورزشکاران دانست و افزود: ورزشکاران گیلانی که در میدان های مختلف ورزشی همچون المپیک، آسیایی و جهانی برای کشورمان افتخار آفرین بوده اند در این بازی دوستانه برای شادی دل های کوچک کودکان سرطانی به میدان خواهند آمد.

ناظمی این بازی دوستانه را فرصتی برای دیدار مستقیم مردم با هنرمندان و ورزشکاران گیلانی عنوان کرد و یادآور شد: مسئولین باید از این حرکت های نمادین حمایت کنند تا این اقدامات خیرخواهانه فرهنگ سازی شود و همه اقشار جامعه بتوانند حداقل کمکی به بیماران لاعلاج داشته باشند.

مجتبی پوربخش مجری توانمند صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: ما بانی این بازی دوستانه نبوده ایم بلکه این بازی به یاری خداوند انجام می شود.

وی با بیان اینکه برد و باخت در چنین بازی هایی مفهوم ندارد گفت: برنده واقعی این بازی دوستانه، کودکان و بیماران مبتلا به سرطان هستند.

پوربخش ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این رقابت خیریه خاطرنشان کرد: بدون شک حضور ورزشکاران و هنرمندان در اینگونه مسابقات باعث ترغیب سایر شهروندان به حضور در کارهای خیریه می شود./ایسنا

Share