قائم مقام باشگاه داماش گیلان خبر داد:

عابدینى با استعفاى هرندی مخالفت کرد/هرندی همچنان سرمربى داماش است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حسین قلى‌زاده با اعلام اینکه عابدینى مدیرعامل باشگاه داماش گیلان، با استعفاى امید هرندى سرمربی این تیم مخالفت کرده است، اظهار داشت: از نظر باشگاه داماش هرندی همچنان سرمربى تیم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،قائم مقام باشگاه داماش گیلان گفت:عابدینى با استعفاى هرندى سرمربی تیم فوتبال داماش مخالفت کرد. H(9)

تسنیم نوشت:حسین قلى‌زاده با اعلام اینکه عابدینى مدیرعامل باشگاه داماش گیلان، با استعفاى امید هرندى سرمربی این تیم مخالفت کرده است، اظهار داشت: از نظر باشگاه داماش هرندی همچنان سرمربى تیم است.

وی با اشاره به نحوه استعفاى سرمربى داماش، افزود: هرندى پس از تساوى مقابل فولاد یزد و اعتراض هواداران به این نتیجه در رختکن باشگاه با مصاحبه با یکى از خبرنگاران اعلام استعفا کرد، اما همانگونه که مستحضرید هر استعفایى پس از طرح در مدیریت باشگاه و با تایید مدیرعامل رسمیت می یابد، همانگونه که انتخاب سرمربى در رختکن صورت نگرفت و در دفتر باشگاه در این مورد تصمیم گیرى شد.

قائم مقام باشگاه داماش گیلان گفت: در صحبتى که امروز مهندس عابدینى با آقاى هرندى داشتند، با استعفاى ایشان مخالفت به عمل آمد و قرار شد که امید خان همچنان به کارش در باشگاه داماش ادامه دهد.

قلی‌زاده خاطرنشان کرد: تمرینات تیم ما در طول هفته زیر نظر مربیان ما برگزار شد و امیدواریم با کمک بازیکنان، کادر فنى، هواداران و مسئولان، داماش بتواند در ادامه بازى ها با جمع کردن امتیازهاى لازم ماندگاریش را در جدول تثبیت نماید.

وی تصریح کرد: داماش تا پایان فصل باید چهار مسابقه برگزار کند و در این راه با تیم‌هاى شهردارى بندرعباس و نفت آبادان در رشت و با گل گهر در سبرجان و سیاه جامگان در مشهد دیدار کند، داماش در حال حاضر با ۱۷ بازى و ۱۹ امتیاز در رتبه نهم جدول دوازه تیمى گروه ب لیگ دسته نخست جاى گرفته است.

قائم مقام باشگاه داماش گیلان اظهار داشت: از هر گروه سه تیم مستقیم به لیگ دسته دوم سقوط مى کند و تیم نهم براى ماندن در لیگ دسته اول باید در دو دیدار رفت و برگشت پلى آف به مصاف تیم نهم گروه الف برود.

Share