خصوصی ثانی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار صومعه سرا:

صومعه‌سرا درگیر فرصت‌طلبی‌ برخی افراد است اما دارای مدیران یک دست و معتدل است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خصوصی ثانی با بیان اینکه صومعه‌سرا هنوز درگیر برخی از فسادها و فرصت‌طلبی‌های برخی از افراد است، افزود: امیدواریم با همکاری همه بتوانیم دست این افراد را کوتاه کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حمیدرضا خصوصی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان صومعه سرا اظهار کرد: تودیع به معنای آن نیست که انسان پایان راه خدمتی خود را می‌گذارند بلکه آغاز راه دیگری است.

khososi98وی با قدردانی از تلاش غلامحسین رجبی فرماندار سابق صومعه‌سرا گفت: برنامه‌ریزی، مدیریت و ایجاد محفل انس و وحدت عامل بسترساز رونق، توسعه و شکوفایی در یک جامعه است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شاهد بسیاری از اختلافات پس از ۳۳ سال از انقلاب اسلامی بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: بیشتر مسئولان و حتی مقام معظم رهبری نیز از آن آگاهی داشته اما اکنون به یک بستر وحدت و محبت که می‌تواند پذیرای خدمت و توسعه باشد تبدیل شده است.

وی اختلاف‌افکنی را اقدامی بسیار ساده و آسان خواند و یادآور شد: منافقان در تاریخ کار ساده‌ای داشته‌اند در حالی که اهل حق همواره با مشکل مواجه می‌شوند و صومعه‌سرا یکی از شهرهای است که از اختلافات آسیب‌های بسیاری دیده است.

خصوصی با اشاره به اینکه سال گذشته ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای صومعه‌سرا تزریق شده بود، تصریح کرد: امسال ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به صومعه‌سرا اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه صومعه‌سرا هنوز درگیر برخی از فسادها و فرصت‌طلبی‌های برخی از افراد است، افزود: امیدواریم با همکاری همه بتوانیم دست این افراد را کوتاه کنیم.

این مسئول صومعه‌سرا را شهری، علمی، تحصیلی، با شعور و معرفت و دارای مردمانی آگاه خواند و یادآور شد: مردم کوچک‌ترین اعمال مسئولان خود را زیر ذره‌بین دارند.

وی صومعه‌سرا را در راستای اهداف دولت تدبیر و امید نامید و متذکر شد: افراد باید به جای اشکال‌تراشی و ایجاد مانع خدماتی که دولت تدبیر و امید ارائه کرده است را تبلیغ کنند.

خصوصی از برخی خبرنگاران که حرفه خود را با پول معامله می‌کنند ابراز گله کرد و خاطرنشان کرد: این افراد فعالیت مدیران را زیرسئوال می‌برند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه صومعه‌سرا دارای مدیران یک دست و معتدلی است، یادآور شد: و این امر موجب افتخار و مباهات است./فارس
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share