فرماندار انزلی در حاشیه مراسم برترین هیات های ورزشی انزلی

صفرنژاد:با عملکردم نشان می دهم که یک انزلی چی هستم/فکر و ذکرم ملوان است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار بندرانزلی به مشکلات ملوان نیز اشاره کرد و افزود : مهم نیست در گذشته طرفدار چه تیمی بودم اما اکنون تمام فکر و ذکرم ملوانی است که به عنوان پرستیژ شهر من شناخته می شود .

safara67lاختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار بندرانزلی در حاشیه مراسم برترین هیات های ورزشی شهرستان خاطر نشان کرد : با تمام وجود و با عملکردم نشان خواهم داد که یک انزلی چی هستم.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا عبدالصمد صفرنژاد بعد از شنیدن درد و دل های سرپرست های ۲۵ هیات ورزشی بندرانزلی افزود : همه ی مدیران خصوصا در شهرستان انزلی ، باید ورزش دوست و ورزش شناس بوده و بر امور گردشگری تسلط کامل داشته باشند و با توجه به این موضوع انزلی از جایگاه واقعی خود بسیار فاصله دارد و حتی در وزارت کشور نیز وقتی نام انزلی می آید آن را به عنوان شهرستانی ویژه می شناسند .

وی که اعتقاد داشت مشکلات انزلی غیرطبیعی است تاکید کرد : بنده در چهار استان فرماندار بودم و بعد از ارزیابی ها متوجه شدم انزلی مردم مظلومی دارد و فقط کافی است مردم انزلی مدیران را از جنس خود بدانند آن وقت ازز او تماما حمایت خواهند کرد، خیلی از مشکلات این شهرستان نیازمند پیگیری های خیلی ساده بوده که متاسفانه انجام نشده و بنده بر تمامی این موضوعات تسلط کامل دارم .

فرماندار بندرانزلی در ادامه اضافه کرد : فرمانداری فخر فروشی نیست ، فقط نیازمند پیگیری های وسیع است ، و این مهم وقتی تحقق خواهد یافت که بر کاشت نیرو و انتصاب آن حساسیت کافی لحاظ شود و وقتی نیرو و روسای ادارات قوی باشند ، فرماندار قوی خواهد شد و باید اذعان داشت که عامل پیشرفت و حتی پسرفت شهرستان نیز مدیر آن است .

صفر نژاد در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد : استانی که یک دستش در دریا ، یک دستش در شالیزار و یک طرف کوه و طرفی دیگر جنگل دارد نباید بیکار داشته باشد و متاسفانه امکانات حتی شهرهای خراسان قوی تر از شهری چون انزلی است . اما متاسفانه از گیلانی های دولت و کشور استفاده نکرده ایم و این در حالی است که مردم گیلان قدردان ترین مردم کشور هستند .
وی با بیان اینکه تصور خیلی ها همان بودجه اصلی است و به حداقل ها رضایت دارند خاطر نشان کرد : گرفتن بودجه در کنار ضوابط قسمتی نیز رابطه ای است و من قطعا با بررسی هایی که انجام میدهم از هر انزلی چی که در مرکز کشور دخیل بوده و با هر گرایش سیاسی ای که دارد برای پیشرفت شهرم کمک خواهم گرفت.

فرماندار بندرانزلی همچنین به موضوعات و مشکلات ملوان نیز اشاره کرد و افزود : مهم نیست در گذشته طرفدار چه تیمی بودم اما اکنون تمام فکر و ذکرم ملوانی است که به عنوان پرستیژ شهر من شناخته می شود .

عبدالصمد صفرنژاد با اشاره به سابقه خود در پست رئیس انتصابات فرمانداران کشور تاکید کرد : بنده از چنین جایگاهی به شهر انزلی آمده ام ، بنده از ۸ معاون سیاسی استاندار برای تایید نهایی قبل ابلاغ به دفتر وزیر کشور مصاحبه گرفته ام ، بیش از ۲۰۰ فرماندار از فیلتر بنده عبور کرده اند و بیش از ۱۰۰ شهرستان در قالب ۱۳ استاندار و معاونین آن را ارزیابی کرده ام و حرفه این کار را دارم.

وی که وارد شدن گرایشات سیاسی به امور مدیریت شهری را آفتی بزرگ میدانست تصریح کرد : سیاست بازی ها باعث نابودی شهرستان خواهد شد باید در کنار گرایشاتی که داریم در کار متحد باشیم و هر وقت سیاست بازی وارد کار شد ضرر آن را مردم خواهند دید و بنده بارها گفته ام پرنده برای پرواز هم به بال چپ و هم بال راست نیاز دارد.

فرماندار بندرانزلی همچین اذعان داشت : میدانم که با گفتن این سخنان وظیفه خود را سنگین تر میکنم اما اعلام میدارم با مشکلات انزلی بیگانه نیستم و تنها راه گرفتن بودجه چانه زنی است.
صفرنژاد در ادامه سخنان خود به نقش نماینده در پیشرفت شهری نیز اشاره نمود و خاطر نشان کرد : باید از ظرفیت نماینده با هر گرایش سیاسی ای که دارد استفاده کنیم ، برد صدای مسئولان استانی تا همین استان است اما برد صدای نماینده بی نهایت است .

وی که در اولین جلسه رسمی خود شرکت می کرد در پایان تاکید کرد : من به حمایت تک تک اهالی انزلی نیاز دارم.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share