کارشناس هواشناسی گیلان عنوان کرد:

صبح‌های سرد و یخ‌بندان در گیلان طی ۲ روز آینده/فردا احتمال بارش مخلوط باران و برف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،کارشناس هواشناسی گیلان هوای این استان را در دو روز آینده با صبح‌های سرد و یخ‌بندان عنوان کرد.

اداره کل هواشناسی گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،کارشناس هواشناسی گیلان هوای این استان را در دو روز آیفردا احتمال مخلوط باران و برف در گیلان پیش‌بینی می‌شود/آسمان گیلان در روز سه‌شنبه صاف می شودنده با صبح‌های سرد و یخ‌بندان عنوان کرد.

مازیار غلامی با اشاره به وضعیت هواشناسی گیلان اظهار کرد: با نفوذ سامانه هوای بارش‌زا، نواحی جلگه بارش باران و ارتفاعات و مناطق کوهستانی با برف همراه بوده است.

وی با بیان اینکه در بیشتر جلگه‌ها مانند رشت، آستارا، لاهیجان و… باران باریده است، ادامه داد: ماسوله برف باریده و جیرنده رودبار کولاک برف دارد.

کارشناس هواشناسی گیلان هوای صبح فردا دوشنبه را با شرایط بارندگی عنوان کرد و گفت: فردا احتمال مخلوط باران و برف در گیلان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فردا هوای سرد و بارش‌زا به تدریج خارج می‌شود، گفت: فردا آسمان گیلان ابری و نیمه ابری با احتمال بارش خفیف و پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

غلامی هوای روز سه‌شنبه را جوی آرام ذکر کرد و یادآور شد: آسمان گیلان در روز سه‌شنبه صاف و در دوروز آینده صبح‌های سرد و یخ‌بندان پیش‌بینی می‌شود./فارس

Share