نماینده ولی فقیه در گیلان:

شیوه‌های تبلیغ دین نیازمند شناخت گفتار مخالف است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده ولی فقیه در گیلان بر شیوه‌های نوین تبلیغ دین تأکید کرد و گفت: شیوه‌های تبلیغ دین نیازمند شناخت گفتار مخالف است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده ولی فقیه در گیلان بر شیوه‌های نوین تبلیغ دین تأکید کرد و گفت: شیوه‌های تبلیغ دین نیازمghorbaniG_5837ند شناخت گفتار مخالف است.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امشب در دیدار با جمعی از نویسندگان و اعضای برگزارکننده سومین جشنواره سراسری شیوه‌های نوین تدریس معارف دین با تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار کرد: فاطمه (س) شهیده ولایت و قرآن است.

وی به کمبود مطالب برای عرضه به جوانان در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: اکنون حوزه علمیه قم حرکت عظیمی را آغاز کرده و این وضعیت جای شکرگزاری دارد.

قربانی با بیان اینکه تعداد کمی نشریه در مورد مسائل اسلامی در گذشته منتشر می‌شد، تصریح کرد: شمارگان نشریه مکتب اسلام ماهانه به ۱۳۰ هزار نسخه می‌رسید و طرفداران بسیاری داشت.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر شیوه‌های نوین تبلیغ دین تاکید کرد و گفت: شیوه‌های تبلیغ دین نیازمند شناخت گفتار مخالف است.

وی یکی از شیوه‌های نوین تدریس معارف دین را آشنایی با مکتب‌های روز خواند و بیان کرد: اگر می‌خواهیم شیوه‌های نوین تدوین معارف اسلامی را بفهمیم ابتدا باید آگاهی درستی از مبادی آن داشته باشیم.

قربانی با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه و دنیای اسلام با حرکت انقلابی امام (ره) و مراجع کنونی که تمام آنها از اصحاب قلم هستند موج پیدا کرده است، یادآور شد: اکنون تفسیرهای متنوع، کتاب‌ها و مقاله‌های ارزشمند و مجله‌های مفید نشر پیدا کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار تربیت افرادی برای نوشتن موضوع‌های اسلامی شد و اظهار کرد: شیوه‌های تبلیغ معارف دین را نمی‌توان به هر فردی سپرد.

وی با تأکید بر تربیت افراد توسط روحانیت، صاحبان قلم، مراجع و افراد ویژه در موضوع‌های مختلف، خاطرنشان کرد: افراد در حال تربیت باید از مبانی دینی و شیوه‌های نوین بهره‌مند شوند.

به گزارش فارس، سومین جشنواره سراسری شیوه‌های نوین تدریس معارف دین با حضور علما و بزرگان حوزه دین ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه جاری در مجتمع فرهنگی و رفاهی شهید مطهری بندر انزلی برگزار می‌شود./فارس

Share