پس از پایان نظرسنجی:

شهید «فرهاد خوشه بر»چهره برجسته سال ۹۳ گیلان شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از یک هفته نظرسنجی شهید لنگرودی مدافع حرم «فرهاد خوشه بر» با کسب ۳۳ درصد آرا از نظر مخاطبان دیارمیرزا به عنوان چهره سال گیلان انتخاب شد.

پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برآن شد که در پایان سال با قراردادن نظرسنجی بر روی سایت نظر مخاطبان خود را نسبت به چهره ی سال ۹۳ گیلان جویا شود.در ابتدای امر ۸ تن از چهره هایی که بیشترین تاثیرگذاری را در حوزه تخصصی خود داشتند انتخاب شدند و اسامی انها در اختیار مردم قرار گرفت تا خود آنها چهره سال خود را انتخاب نمایند.
photo_2015-03-21_18-49-34پس از یک هفته نظرسنجی در نهایت شهید لنگرودی مدافع حرم «فرهاد خوشه بر» با کسب ۳۳ درصد آرا از نظر مخاطبان دیارمیرزا به عنوان چهره سال گیلان برگزیده شد.
پس از این شهید بزرگوار , هادی محمدی آتش نشان کوچصفهانی که حین انجام ماموریت دچار سانحه رانندگی شده بود با ۲۶ درصد آرا از نگاه کاربران سایت در جایگاه دوم ایستاد و علیرضا جهانبخش لژیونر گیلانی نایمخن با توجه به عملکرد خوبی که در سال ۹۳ داشت توانست در جایگاه سوم قرار بگیرد.

سید شهیدان اهل قلم مرتضی آوینی می گوید:«شهید منتظر مرگ نمی‌ماند، این اوست که مرگ را برمی‌گزیند. شهید پیش از آنکه مرگ ناخواسته به سراغ او بیاید، به اختیار خویش می‌میرد و لذت زیستن را نیز هم او می یابد نه آن کس که دغدغه مرگ حتی آنی به خود او وانمی‌گذاردش و خود را به ریسمان پوسیده غفلت می‌آمیزد.»
آری شهید «فرهاد خوشه بر» هرگز منتظر مرگ نماند.هنگامی که تکفیری های داعش حرمت انشان ها را شکستند و وحشیانه به جان و مال و ناموس مسلمانان حمله کردند و حرمت حرم اهل بیت را شکستند, تصمیم گرفت به دفاع از انسانیت و مقدسات شیعه برخیزد و در پایان در این راه به شهادت رسید.
پیام انتخاب «خوشه بر »به عنوان چهره سال گیلان این است که هنوز مقوله شهید و شهادت از منظر مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و این مردم قدردان شهدای خود هستند.
گفتنی است شهید فرهاد خوشه بر, بسیجی ۳۳ ساله پایگاه مقاومت کوشالشاه لنگرود شامگاه یکشنبه دهم اسفند ماه سال جاری در سوریه به شهادت رسید.
وی دارای یک فرزند پسر ۳ ساله بود.nazar-93-led

Share