به منظور فعالیت‏‌های متناسب با نیاز دانشجویان از قبیل ایجاد شبکه اجتماعی:

شبکه اجتماعی دانشجویی ایجاد می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تفاهم‌نامه مشترک میان معاونت فرهنگی وزارت بهداشت و جهاد دانشگاهی به منظور فعالیت‏‌های متناسب با نیاز دانشجویان از قبیل ایجاد شبکه اجتماعی دانشجویی و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی در دانشگاه‌ها امضاء شد.

تفاهم‌نامه مشترک میان معاونت فرهنگی وزارت بهداشت و جهاد دانشگاهی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تفاهم‌نامه مشترک میان معاونت فرهنگی وزارت بهداشت و جهاد دانشگاهی به منظور فعالیت‏‌های متناسب با نیاز دانشجویان از قبیل ایجاد شبکه اجتماعی دانشجویی و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی در دانشگتفاهم‌نامه مشترک میان معاونت فرهنگی وزارت بهداشت و جهاد دانشگاهی اه‌ها امضاء شد.

تفاهم‌نامه گسترش فعالیت‌های فرهنگی بین معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی به منظور هم‎افزایی و تسهیل در اجرای برنامه‏‌های مطلوب فرهنگی در سال «اقتصاد و فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی» امضا شد.

همکاری و تعامل در استفاده از محصولات و خدمات فرهنگی سازمان‌ها و مراکز فرهنگی جهاد دانشگاهی اعم از سازمان دانشجویان، سازمان فعالیت‌های قرآنی، سازمان انتشارات، مرکز افکارسنجی و … ، مشارکت در برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و مسابقات مناظره دانشجویی، مشارکت در مسابقات و جشنواره های فرهنگی و دانشجویی و همکاری در فعالیت‌های سراسری ویژه سبک زندگی دانشجویی از مهمترین مفاد این تفاهم‌نامه همکاری فرهنگی است.

در این تفاهم‌نامه ضمن اشاره به مشارکت دو معاونت فرهنگی وزارت بهداشت و جهاد دانشگاهی در تأسیس ساختارهای جدید فرهنگی در سطح کشوری و دانشگاهی، بر همکاری در فعالیت‏‌های سراسری نوآورانه در ارائه قالب‏ های جدید علمی و فرهنگی متناسب با نیاز دانشجویان از قبیل: «ایجاد شبکه اجتماعی دانشجویی» و «ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی در دانشگاه‌ها» و همکاری در راستای توانمندسازی دانشجویان تاکید شده است.

ایجاد و تقویت کانون‌های دانشجویی جهت تحقق الگوی فارغ‌التحصیل مطلوب نظام آموزش عالی ایران از جمله دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است./مهر

Share