فرماندار شمیرانات خبرداد:

سقوط یک فروند بالگرد در دربند سه کشته بر جای گذاشت+جزئیات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شمیرانات از سقوط یک بالگرد در منطقه دربند و کشته شدن ۳ سرنشین خبرداد.به گفته خان محمدی علت حادثه در حال بررسی است و هنوز مشخص نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شمیرانات از سقوط یک بالگرد در منطقه دربند و کشته شدن ۳ سرنشین خبرداد.

۱۳۹۳۰۹۱۱۰۰۰۴۴۹_PhotoAعزت الله خان محمدی درباره سقوط یک بالگرد در منطقه دربند اظهار داشت: ۲ ساعت قبل یک فروند بالگرد در حوالی امامزاده ابراهیم (پس قلعه) سقوط می‌کند که بلافاصله عوامل هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات اولیه این بالگرد برای نیروی هوایی ارتش بوده است و ۳ نفر سرنشین داشته که هر ۳ جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته خان محمدی علت حادثه در حال بررسی است و هنوز مشخص نشده است.

حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر نیز گفت: ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه امروز یک فروند بالگرد که هنوز مشخص نیست متعلق به کدام ارگان است، با برخورد به کوه در محدوده امامزاده عبدالله دربند متلاشی شد.

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر تأکید کرد: بلافاصله پس از اطلاع گروه حادثه، امدادگران هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و تاکنون توانسته‌اند جنازه دو نفر از سرنشینان این بالگرد را رهاسازی کند.

درخشان خاطرنشان کرد: اطلاعی از اینکه این بالگرد چند سرنشین داشته است، نداریم و جست‌وجوها برای یافتن و رهاسازی جنازه سایر کشته‌شده‌ها ادامه دارد.

/فارس

Share