رئیس شورای شهر سنگر عنوان کرد:

زباله سراوان معضل بزرگ مردم سنگر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس شورای اسلامی سنگر گفت: زباله سراوان معضل بزرگ مردم سنگر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس شورای اسلامی سنگر گفت: زباله سراوان معضل بزرگ مردم سنگر است.

۱۳۹۳۰۶۱۷۰۰۰۵۳۳_PhotoAسید جواد ترمه عصر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی سنگر با اشاره به وضعیت نگران کننده زباله سراوان رشت اظهار کرد: بحث زباله سراوان به یک معضل بزرگ و نگران‌کننده برای مردم سنگر تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه بخش سنگر از نظر جغرافیایی به عنوان ورودی به مرکز گیلان یعنی شهر رشت است، تصریح کرد: منطقه امامزاده هاشم، پارک جنگلی سراوان، بازارچه‌های محلی سنگر شاقاجی و … از جاذبه‌های دیدنی سنگر است.

رئیس شورای اسلامی بخش سنگر رشت ادامه داد: با وجود این همه زیبایی و نعمت خدادادی از مسئولان می‌خواهیم با برطرف شدن معضلی به نام زباله سراوان ناراحتی مردم را برطرف کنند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم سنگر در تمام صحنه‌های انقلاب، خاطرنشان کرد: مردم سنگر در تمام صحنه‌های انقلاب حضور گسترده‌ای دارند و با تقدیم ۲۹۲ شهید و حضور ۸۵ درصدی در انتخابات این موضوع را بارها به اثبات رسانیده‌اند.

ترمه با تصریح بر اینکه برخی از روستاهای سنگر فاقد نعمت گاز هستند، متذکر شد: تا پایان سال گذشته از ۴۰ روستای بخش سنگر تعداد ۱۲ روستا دارای نعمت گاز بودند و امسال نیز در هفت روستای دیگر گاز به بهره‌برداری رسیده است.

وی بخش سنگر را دارای ۶۵ هزار نفر جمعیت عنوان کرد و گفت: در ایام تعطیلات ۱۰ درصد دیگر نیز به بار جمعیتی سنگر اضافه می‌شود.

رئیس شورای اسلامی بخش سنگر جاده‌های این بخش را فاقد شانه خاکی ذکر کرد و یادآور شد: سال‌هاست تصمیم گرفته شده یک کنار گذر در سنگر به بهره‌برداری برسد اما به دلیل کمبود اعتبارات، شهرداری سنگر تاکنون موفق به اتمام کنارگذر مذکور نشده است.

وی خواستار توجه بیشتر برای اجرای طرح گردشگری روستای غازیان سنگر به عنوان یک جاذبه گردشگری شد./فارس

Share