چهاردهمین سفر کاروان تدبیر و امید

روحانی:سفر به قم مایه افتخار دولت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،چهاردهمین سفر کاروان تدبیر و امید دقایقی پیش با ورود رئیس جمهور به قم کلید خورد.به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی و کاروان تدبیر و امید در این سفر دو روزه مهمان مردم انقلابی شهر مقدس قم خواهند بود.

چهاردهمین سفر کاروان تدبیر و امید دقایقی پیش با ورود رئیس جمهور به قم کلید خورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،چهاردهمین سفر کاروان تدبیر و امید دقایقی پیش با ورود رئیس جمهور به قم کلید خورد.حجت‌الاسلام حسن روحانی و کاروان تدبیر و امید در این سفر دو روزه که با قطار انجام شده است مهمان مردم انقلابی شهر مقدس قم خواهند بود.چهاردهمین سفر کاروان تدبیر و امید دقایقی پیش با ورود رئیس جمهور به قم کلید خورد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در بدو ورود به شهر مقدس قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سفر هیئت دولت به استان قم و شهر مقدس قم مایه افتخار و خرسندی برای دولت است.

وی افزود: قم دارای ویژگی‌های خاصی است و شهری است که مضجع مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در این شهر واقع شده است.

مدرئیس جمهور بیان کرد: بزرگ‌ترین حوزه علمیه شیعه جهان در این شهر واقع شده است و مردم این شهر در انقلاب پیشتاز بوده‌اند، زیارت حضرت فاطمه معصومه(س)، دیدار با مردم شریف قم، دیدار با فضلا و طلاب حوزه‌ علمیه قم به ویژه مراجع معظم تقلید برای ما در این سفر مغتنم است.

وی اضافه کرد: جلسات متعددی غیر از دیدار عمومی با مردم در این سفر پیش‌بینی شده است و در این سفر از دیدگاه حوزه علمیه، مراجع تقلید و مردم بهره‌برداری می‌کنیم.

روحانی ادامه داد: طرح‌های مورد نظر دولت چه آنهایی که باید افتتاح شده، چه طرح‌هایی که در حال تکمیل است به سمع و نظر مردم قم خواهد رسید.
/فارس

Share