رهبر حزب دموکرات کنگره:نزدیک بود از توهین نتانیاهو به شعور مردم آمریکا گریه ام بگیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حالی سخنرانی نتانیاهو به پایان رسید که حجم عظیمی از واکنش های منفی به این سخنرانی ادامه دارد، به نحوی که حتی کسانی که به نحوی، به محافل صهیونیست ها نزدیک هستند از این اقدام نتانیاهو اعلام انزجار کرده اند. به گزارش «تابناک»، یک مقام آمریکایی گفت که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حالی سخنرانی نتانیاهو به پایان رسید که حجم عظیمی از واکنش های منفی به این سخنرانی ادامه دارد، به نحوی که حتی کسانی که به نحوی، به محافل صهیونیست ها نزدیک هستند از این اقدام نتانیاهو اعلام انزجار کرده اند.
به گزارش «تابناک»، یک مقام آمریکایی گفت که جان کری وزیر خارجه این کشور که در مذاکرات هسته‌ای مونترو به سر می‌برد، به سخنرانی نتانیاهو در کنگره گوش نداده است. همچنین یک مقام کاخ سفید نیز پس از سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا به سی‌ان‌ان گفت که سخنرانی نتانیاهو همه‌اش شعار بود.

با این حال نانسی پلوسی رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا و رهبر فعلی اقلیت دمکرات در مجلس نمایندگان در واکنش شدید به سخنرانی نتانیاهو طی بیانیه‌ای اعلام کرد: سخنرانى نخست وزیر اسرائیل توهین به شعور آمریکا بود؛ نزدیک بود از تحقیر فهم ما به گریه بیفتم و از لحن تحقیرآمیزش در مورد آگاهی ما از تهدید ایران غمگین شدم.

جالب این است که خانم نانسی پلوسی از طرفدران رژیم اسرائیل در حزب دموکرات ها می باشد.

۴۷۹۰۷۰_۷۴۲/تابناک

Share