هاشمی رفسنجانی در گفت و گو با سالنامه روزنامه آرمان

رابطه من با رهبری مثل سابق نمی تواند باشد اما ماهی یک بار دور هم می نشینیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رابطه من با رهبری مثل سابق که نمی تواند باشد؛ من آن زمان یا تلفن یا ملاقات داشتم. الان کار آن طوری در بخش ما نیست. ما اینجا کارهایمان را می کنیم و ایشان باید امضا کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفت و گو با سالنامه روزنامه آرمان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آخرین ملاقات وی با رهبری چه زمانی بوده، اظهار کرد: یکی دو هفته پیش با رهبری ملاقات داشتم که این بار به خاطر مسائل هسته‌ای به آنجا رفتم که آقا در جلسه قبلی قدری سخت گیری کرده بوند.

hashemi۸۲۰۵به نقل از راه دانا, وی همچنین افزود: من خدمتشان رفتم که بگویم سخت گیری نکنیم و الان در شرایطی نیست که اینگونه باشد و می خواستم بیشتر توضیح بدهم؛ صحبت هایم را کردم ولی ایشان آخرش گفت که دیروز آقای روحانی اینجا بود و از اینجا راضی رفت. شما نگران نباشید.

هاشمی در ادامه اظهار کرده است: بعد هم دیدیم که همینطور بوده و آقا در ملاقات بعدی دستشان را در خیلی چیزها باز گذاشته اند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفته است: رابطه من با رهبری مثل سابق که نمی تواند باشد؛ من آن زمان یا تلفن یا ملاقات داشتم. الان کار آن طوری در بخش ما نیست. ما اینجا کارهایمان را می کنیم و ایشان باید امضا کنند.

وی در پایان تصریح کرده است: آن روابط عاطفی‌مان برقرار است و ماهی یک بار دور هم می نشینیم و حرف‌های طلبگی و امروزی می زنیم.

Share