در ژنو صورت گرفت:

دیدار رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با وزیر انرژی آمریکا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در ادامه مذاکرات هسته ای در ژنو امروز رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان با وزیر انرژی آمریکا دو دور مذاکرات دو جانبه برگزار کردند.

دیدار رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با وزیر انرژی آمریکا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در ادامه مذاکرات هسته ای در ژنو امروز رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان با وزیر انرژی آمریکا دو دور مذاکرات دو جانبه برگزار کردند.دیدار رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با وزیر انرژی آمریکا

در سومین روز از مذاکرات هسته ای ایران در ژنو، علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان با ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا دیدار و گفتگو کردند.

مونیز و صالحی امروز دو بار پشت میز مذاکره نشستند و این در حالی است که این دو همتای ایرانی و آمریکایی روز گذشته با حضور معاونان و وزرای خارجه مذاکرات مفصلی داشتند.

بر اساس این گزارش همچنین امروز معاونان وزیر امور خارجه کشورمان با همتایان آمریکایی و اروپایی خود نیز گفتگوهای جداگانه ای داشتند.

سیدعباس عراقچی و مجید تخت‌روانچی به صورت جداگانه با وندی شرمن معاون وزیر امور خارجه آمریکا دیدار دو جانبه برگزار کردند و همچنین یک دیدار چهار جانبه نیز با سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان در سطح معاونان داشتند.

مذاکرات در ژنو همچنان ادامه دارد. قرار است امروز وزرای امور خارجه ایران و آمریکا نیز پشت میز مذاکره بنشینند. اخبار رسیده از ژنو حاکی از آن است که هنوز وزیر امور خارجه آمریکا وارد ژنو نشده است و احتمالا این مذاکرات تا ساعاتی دیگر صورت خواهد گرفت./مهر

Share