دیدار استاندار گیلان با آتش نشانان شهر باران+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در بازدید از ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت که عصر امروز در آستانه چهار شنبه آخر سال و فرا رسیدن سال نو انجام پذیرفت گفت : کار فرهنگی باید شکل بگیرید تا بعضی افراد از شادی ها یشان بدون تعرض به حقوق دیگران بهره ببرند.  نجفی در این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در بازدید از ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت که عصر امروز در آستانه چهار شنبه آخر سال و فرا رسیدن سال نو انجام پذیرفت گفت : کار فرهنگی باید شکل بگیرید تا بعضی افراد از شادی ها یشان بدون تعرض به حقوق دیگران بهره ببرند.

 jpg3570نجفی در این بازدید از بخشهای ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی رشت ، مرکز فرماندهی ۱۲۵،سالن آموزش کودکان پیش دبستانی و تجهیزات وادوات اطفای حریق دیدن کرد .

 نماینده عالی دولت  با اظهار خوشحالی از این که در جمع عزیزترین خادمان مردم حضور یافته است گفت :شما بارها به رغم مشکلاتی که دارید با آمادگی جهاد گونه ، اخلاص و اقتدار تان را در نجات جان انسانها نشان داده اید.
دکتر نجفی با اشاره به عیادت خود از آتش نشان فداکار کوچصفهانی در سال جاری گفت : کار شما آتش نشانان که جان خود را در سهمناک ترین لحظات با ابتکار ، ازخودگذشتگی وجسارت برای نجات دیگران  به خطر می اندازید بزرگ ، ستودنی وشهادت گونه است و قطعا اجر این کار در نزد خداوند ماندگار است.
وی خاطرنشان کرد : ما نیز وظیفه داریم از شما قدردانی کنیم وامکانات وتجهیزات موردنیازتان را تامین نمائیم.
استاندار به حوادث شب چهارشنبه آخر سال و در پیش بودن نوروز اشاره کرد و گفت :قطعا سختی کار شما دراین روزها بویژه چند روز آینده که هرساله شاهد آتش سوزی و انفجار بر اثر ترقه هستیم چند صد برابر میشود و انشاءا… با بسیج همه امکانات و آماده باش کامل به نحوی عمل کنید تا خطرات احتمالی کمتر شود.

 استاندار گیلان با اشاره به اینکه فرهنگ سازی در این مسئله بسیار مهم است گفت : کار فرهنگی باید شکل بگیرید تا بعضی افراد از شادی هایشان بدون تعرض به حقوق دیگران بهره ببرند .
دکتر نجفی در همین راستا آموزش کودکان پیش دبستانی در آتش نشانی رشت را خوب وجالب دانست و با اشاره به تماسهای دروغین با اتش نشانی گفت :من نمی توانم تصور بکنم چگونه دادن آدرسهای اشتباهی به آتش نشانی تفریحی برای برخی افراد است .

 مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت هم در این بازدید گفت ۲۹  دستگاه اطفای حریق و ۱۶۵ نیروی آتش نشانی در آماده باش کامل هستند تا در صورت وقوع حریق در چهارشنبه سوری، به کمک شهروندان بشتابند.

علی مقصودی  افزود: خوشبختانه چهارشنبه سوری سال گذشته بدون وقوع حریق و آسیب های جدی برگزار شد و این به دلیل آگاهی هر چه بیشتر شهروندان و رعایت نکات ایمنی بود.

 

Share