فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد:

دستگیری یک زوج رمال قاچاقچی و دو فروشنده شیشه در لاهیجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری یک زوج رمال قاچاقچی و دو فروشنده مواد شیشه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری یک زوج رمال قاچاقچی و دو فروشنده مواد شیشه در این شهرستان خبر داد.۱۳۹۳۰۵۲۷۰۰۰۴۲۹_PhotoA

محمود قاسمی عصر امروز در نشست انتظامی این شهرستان با تشریح جزئیات دستگیری زوج رمال اظهار کرد: فعالیت زوج رمال و وارد شدن ماده مخدر از نوع شیشه با گزارش‌های مردمی به پلیس اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه اقدام‌های لازم در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر لاهیجان قرار گرفت، تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته دو نفر از عوامل توزیع کننده مواد شیشه که ساکن کرج  بودند و یک باب ویلای مسکونی واقع در لاهیجان را اجاره کرده بودند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی لاهیجان کشف ۱۷۰ گرم مواد صنعتی شیشه، یک ترازوی دیجیتال و مقداری بسته‌بندی‌های مواد شیشه را حاصل بازرسی از منزل متهمان عنوان کرد.

وی درباره دستگیری رمال قاچاقچی این شهرستان گفت: فرد رمال به امر توزیع مواد مخدر مشغول بود که پس از دستگیری مورد بازجویی قرار گرفت.

قاسمی با اشاره به اینکه فرد مذکور در منزل خود به همراه همسرش فعالیت می‌کرد، تصریح کرد: با گزارش‌های مردمی و بر اساس دستور مقام‌های قضایی دستگیری مظنونان در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: پس از حضور پلیس مبارزه با موادمخدر مظنونان قصد امحای مدارک و مواد موجود در منزل مسکونی خود را داشتند و با قفل کردن درمنزل مانع از ورود پلیس به داخل منزل مسکونی شدند.
به گفته این مسئول، پس از تذکرات پلیس و سرپیچی مظنونان از باز کردن در منزل پلیس با شکستن پنجره وارد و اتاق شد و زوج رمال به نام‌های «ز‌ـ‌ الف» و «ح‌ـ م» را با آلات و ادوات رمالی و دعانویسی و مقدار قابل توجهی تریاک بازداشت کرد./فارس

 

Share