همزمان با شب شهادت فاطمه (س)

در یادواره ۳۰ شهید گلسار با شهدای گمنام وداع می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجید دوهندو در جلسه تمهید مقدمات تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در پردیس بنت‌الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان گیلان اظهار کرد: انتقال نام، یاد، اثر و آرمان شهدا به نسل چهارم انقلاب وظیفه همگانی است. وی انتقال آرمان‌های شهدا به نسل امروز را سبب تداوم انقلاب اسلامی عنوان کرد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجید دوهندو در جلسه تمهید مقدمات تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در پردیس بنت‌الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان گیلان اظهار کرد: انتقال نام، یاد، اثر و آرمان شهدا به نسل چهارم انقلاب وظیفه همگانی است.

ramzaniوی انتقال آرمان‌های شهدا به نسل امروز را سبب تداوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: دو شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت فاطمه (س) در رشت تشییع و خاکسپاری می‌شود.

دوهندو از برگزاری مراسم شب وداع با شهدای گمنام در رشت خبر داد و بیان کرد: مراسم وداع با شهدای گمنام در یادواره ۳۰ شهید منطقه گلسار با سخنرانی آیت‌الله رضا رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری همزمان با شب شهادت فاطمه (س) برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه شهدای گمنام از پل عراق به طرف میدان شهدای ذهاب در ۱۳ اسفند ماه جاری تشییع می‌شوند، تصریح کرد: مقر سپاه معراج شهداست و هشت هزار شهید دوران دفاع مقدس از این محل تشییع شدند.

وی در ادامه از اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور در نوروز سال ۹۴ خبر داد و گفت: راهیان نور از برنامه‌های بزرگ فرهنگی محسوب می‌شود و مردم مشتاق هنگام تحویل سال در معراج شهدا حضور پیدا می‌کنند.

دوهندو با اشاره به تشکیل ستاد اعزام کاروان راهیان نور در رشت، خاطرنشان کرد: گروه‌های اعزامی مدت پنج روز در مناطق عملیاتی حاضر می‌شوند و یادمان شهدای کربلای۵، اروند و هویزه را زیارت می‌کنند.

/فارس

Share