رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

در سال آینده اکثر بیمارستان های گیلان مجهز به دستگاه سی تی اسکن خواهند شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت:در سال آینده اکثر بیمارستان های گیلان مجهز به دستگاه سی تی اسکن خواهند شد و مراکز اورژانس آنها از جمله بیمارستان پورسینا و بیمارستان حشمت رشت نیز بهبود خواهد یافت و یا ساخته خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،انوش برزیگر رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست خبری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ،درمانی استان گیلان با آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران ، را بزرگترین نعمت الهی دانست که نمی توان با چیزی مقایسه کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اجرای طرح تحول سلامت را در گیلان بسیار مناسب ارزیابی کرد و بیان کرد: وزیر بهداشت در سفر خود به گیلان روند اجرای این طرح را مناسب ارزیابی کرد. IMG_2568

انوش برزیگر در خصوص پروژه های انجام گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ،درمانی استان گیلان اظهار داشت: پروژه های عظیمی در استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته شده است که از جمله آن بیمارستان ۱۷ شهریور رشت که وزیر بهداشت نیز از آن بسیار تجلیل کرد.
وی افتتاح بیمارستان سیاهکل ،املش ،رادیوتراپی رازی را از دیگر پروژه های صورت گرفته دانست و تصریح کرد: در خصوص انجام این پروژه ها مسئولین و همکاران زیادی فعالیت کردند که از تمامی آنها تشکر می کنم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در سال آینده سعی می کنیم پنج بیمارستان آستارا، تالش، رضوانشهر، لاهیجان و لنگرود را به بهره برداری برسانیم و یا حداقل بخش زیادی از کار را به پایان برسانیم.
احداث ساختمان جدید اورژانس رازی
برزیگر از تهیه ساختمان برای بخش اورژانس بیمارستان رازی خبر داد و اظهار داشت: اورژانس بسیار مدرنی برای این بیمارستان در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد در سال آینده اکثر بیمارستان های گیلان مجهز به دستگاه سی تی اسکن خواهند شد و مراکز اورژانس آنها از جمله بیمارستان پورسینا و بیمارستان حشمت رشت نیز بهبود خواهد یافت و یا ساخته خواهد شد.برزیگر همچنین از ایجاد بخش نرولوژی در بیمارستان پورسینا رشت خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلانیکی از مشکلات را بدهکاری ۱۱۰ میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ،درمانی استان به پیمانکاران دانست و اظهار داشت: در تلاش برای پرداخت این بدهی هستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پایان نقش سه عامل از جمله همسر ،رئیس دفتر و رسانه را در بالا و یا پایین آوردن مقام انسانی مهم دانست.

Share