جعفرزاده: تیم تبلیغاتی دولت ضعیف است

در تیم آقای روحانی غضنفر زیاد است/او نباید آنچه را که مردم حس نمی کنند،بیان کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده ایمن‌آبادی درباره عملکرد روحانی و کاهش محبوبیت او ،گفت:در دولت آقای روحانی دو ضعف وجود دارد اول اینکه ایشان تیم تبلیغاتی بسیار ضعیفی دارد و دوم اینکه در تیم آقای روحانی غضنفر زیاد است به این معنا آنها به خودی گل می زنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی،عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد روحانی و کاهش محبوبیت او ،گفت:در دولت آقای روحانی دو ضعف وجود دارد اول اینکه ایشان تیم تبلیغاتی بسیار ضعیفی دارد و دوم اینکه در تیم آقای روحانی غضنفر زیاد است به این معنا آنها به خودی گل می زنند و اصلا توجیه نیستند که کدام کار به نفع دولت است و کدام کار به زیان دولت.

وی ادامه داد:بیان برخی از مطالب و موضوعات باعث کاهش محبوبیت ایشان شده است ضمن اینکه ترس از رای نیاوردن جرات برخی اقدامات اساسی ، اصلاحی و سازمانی در کشور را از آقای روحانی گرفته است.
نماینده مردم رشت تاکید کرد:به جای اینکه آقای روحانی ابتکار عمل داشته باشد اما ایشان گم است و هربار کسی یک حرفی می زند.به عبارت دیگر دولت در کارهایش قاطع نیست.
وی با تاکید براین مطلب که اگر دولت قاطع بود تاحالا بسیاری از مشکلات حل می شد ،گفت:ترس برخی از عوامل دولت ،مشاوره غلط برخی از دوستان به آقای روحانی و تیم تبلیغاتی قوی به جا مانده از احمدی نژاد دست به دست هم داده و روی افکار عمومی کار می کند بنابراین درچنین شرایطی ورود آقای روحانی به برخی از مسائل به مصلحت نیست به عنوان مثال وقتی رییس جمهور می گویند تورم صفر است ما باید تلاش زیادی کنیم تا عوام جامعه بپذیرند که تورم صفر شده است البته اگرچه طبق آمار این سخن است اما بنده معتقدم آقای روحانی نباید آنچه را که مردم حس نمی کنند ،بیان کند.
جعفرزاده درواکنش به اظهارنظر چهره های سیاسی درباره عدم موفقیت روحانی در انتخابات آتی ،گفت:من معتقدم الان خیلی زود است که در این رابطه اظهار نظر کنیم.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد مذاکرات هسته ای به نتیجه برسد./آریا
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share