معاون سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران

خدماتی ازسوی شهرداری ها به شهرک های صنعتی ارائه نمی شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حال حاضر در آمدهای ناشی از ارزش افزوده محصولاتی که در واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی تولید می شوند به شهرداری ها اختصاص می یابد و متعاقب آن خدماتی از شهرداری ها به شهرک های صنعتی ارائه نمی شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بیان داشت : با توجه به قابلیتهای استان گیلان می بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم .
j4v8kexpبه نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان ، گردهمایی مدیران مالی و ذیحسابان شرکت شهرکهای صنعتی سراسر کشور با حضور معاون پشتیبانی و منابع انسانی و مدیر امور مالی و مجامع و ذیحسابی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به مدت دو روز در گیلان برگزار شد .
معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در خصوص وضعیت صنعت در استان گیلان بیان داشت : با توجه به ویزگیها و قابلیتهایی که استان گیلان دارد ، می بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم ، این در حالی می باشد که صنعتگر مورد حمایت همه جانبه مسئولان استانی قرار گیرد و در حال حاضر صنایع کوچک بهترین و زود بازده ترین راه حل برای احیای صنعت می باشد .
وی در ادامه بیان داشت: در حال حاضر در آمدهای ناشی از ارزش افزوده محصولاتی که در واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی تولید می شوند به شهرداری ها اختصاص می یابد و متعاقب آن خدماتی از شهرداری ها به شهرک های صنعتی ارائه نمی شود .
مدیر امور مالی و مجامع و ذیحسابی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در خصوص این گردهمایی بیان داشت : آشنایی با قوانین جدید و رفع نقایص و مطرح کردن دغدغه های مالی و ایجاد راه حل های مناسب هدف اصلی این گردهمایی بود.
وی در ادامه بیان داشت : سعی کرده ایم در این دوره با برگزاری کلاسهای آموزشی مناسب و با استفاده از تجربیات اساتید مجرب و اهل فن سطح کمی و کیفی این گردهمایی را ارتقاء دهیم .
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان با حضور در این گردهمایی در خصوص وضعیت صنایع کوچک در استان بیان داشت : طی سه ، چهار سال گذشته و با توجه به فراز و نشیب های اقتصادی ، صنایع کوچک آسیب زیادی دیده و با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید توانستیم در طی سال جاری تعدادی از واحد های راکد مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان را فعال کنیم .

Share