مدیر اجرایی دفتر نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

حوزه علمیه می تواند به عنوان اسلحه خانه امور اجتماعی در دل افراد دنیا نفوذ کند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت الاسلام مجرد گفت: حوزه علمیه در امور جنگ نرم می تواند نقش بسیار موثری داشته باشد و مانند یک اسلحه خانه امور اجتماعی به مملکت کمک کند و همچنین در دل افراد دنیا نفوذ کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر اجرایی دفتر نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه امروز بهترین روز زندگی بنده است اظهار داشت: اگر هرچقدر ساختمان وسیع برای حوزه علمیه ،اساتید مجرب ،امکانات بسیار عالی و غیره در دسترس باشد اما اطلاع رسانی نداشته باشیم کار زیادی انجام نداده ایم زیرا هر مقدار که در خانه صحبت بکنیم و به بیرون نرسد فقط فایده و منفعت داخلی دارد و اثری مفید بر جامعه اسلامی نمی گذارد.۲۰۱۵۰۳۱۶۱۶۲۸۵۸_mojarad_6778

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا حجت الاسلام والمسلمین مجرد با این توصیف که برای ساخت این حوزه سختی های بسیاری تحمل شده است اظهار کرد: این حوزه دارای سه فاز است که در حال حاضر تنها فاز اول آن مورد بهره برداری قرار گرفته است و توانایی آموزش سیصد طلبه جوان را دارا است.
وی در رابطه با افتتاح سایت حوزه بزرگ امیرالمونین (ع) رشت اظهار کرد: امروزه پیشرفت حوزه امام علی (ع) به جایی رسده است که چنین سایتی که تمام اخبار و مباحث پیرامونی حوزه در آن قرار گرفته است راه اندازی شده است.
رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه دنیا گرفتار جنگ نرم است و هم اکنون جنگ های نظامی دیگر کارساز نیست اظهار داشت: حوزه علمیه در امور جنگ نرم می تواند نقش بسیار موثری داشته باشد و مانند یک اسلحه خانه امور اجتماعی به مملکت کمک کند و همچنین در دل افراد دنیا نفوذ کند و آنها را ار امتیازات دین مبین اسلام بهره مند نماید.
حجت الاسلام والمسلمین مجرد از خبرنگاران درخواست کرد قلم هایشان امام زمانی (عج) باشد و صرفاً در پی حقیقت باشند.
وی اضافه کرد: خبرنگاران آن چیزی را که مفید است باید به خورد مردم بدهند تا آنها را به سوی راه درست هدایت کنند که این موضوع وظیفه دینی و خدایی انسان هاست.
وی در پایان در خصوص نقش فضاهای مجازی و سایت ها گفت: ما امروزه باید مسلح به سلاح هایی باشیم که دشمنان ما از آنها استفاده می کنند و هر تکی را با پاتک پاسخ گوییم.
گفتنی است در این مراسم سایت حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) گیلان به آدرس www.rasht-intlho.ir افتتاح شد.

Share