اعضای شورای شهر رشت در کمک‌های مالی عدالت را رعایت کنند

حواشی تصویب کمک ۵۰میلیون تومانی شورای شهر رشت به تیم فوتسال بانوان سپیدرود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در جلسه ظهر امروز شورای اسلامی این شهر موضوع کمک مالی به باشگاه فوتسال بانوان سپیدرود رشت توسط اعضای شورا مورد بررسی قرار گرفت, اعضای شورا با لایحه کمک ۵۰ میلیون تومانی به تیم فوتسال بانوان سپیدرود رشت موافقت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در جلسه ظهر امروز شورای اسلامی این شهر موضوع کمک مالی به باشگاه فوتسال بانوان سپیدرود رشت توسط اعضای شورا مورد بررسی قرار گرفت.

shora-CCCCبه نقل از فارس, برخی از اعضای شورا موافق و عده‌ای دیگر مخالف و برخی دیگر نیز با سکوت خود موضوع کمک به تیم فوتسال بانوان را نظاره‌گر بودند.

فاطمه شیرزاد یکی از موافقان این لایحه در جلسه شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: برخی از اعضای شورا که جزو هیئت مدیره برخی از تیم‌های ورزشی هستند قبلاً از چنین موضوعاتی حمایت می‌کردند اما در مقابل تیم فوتسال سپیدرود یا مخالف هستند و یا سکوت کرده‌اند.

وی ادامه داد: بنده در فرصتی مناسب اسامی آن تعداد از اعضای شورا که چندین مرحله چنین لوایحی را به شورا آورده و از آن حمایت کرده بودند را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهم داد.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا عضو دیگر شورای شهر رشت نیز با اعتراض به مطالب مطرح شده توسط شیرزاد، گفت: خانم شیرزاد با مدارک موجه حرف‌های خود را بیان کنند.

وی با بیان اینکه بنده موافق کمک به تیم‌های ورزشی هستم، ادامه داد: این درست نیست که یک عضو شورا بخواهد به نحوی صحبت کند که موجب ایجاد شبهه در چگونگی فعالیت دیگر اعضا شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه اگر حقایقی وجود دارد به صورت واضح بیان شود، افزود: اگر خانم شیرزاد از کمک‌های غیر معمول به برخی از هیئت‌های ورزشی توسط اعضای شورا اطلاع دارد مطالب را صریح و بدون پرده در صحن شورا بیان کند.

وی با تاکید بر اینکه نباید به افراد توهین شود، متذکر شد: اعضای شورا نباید به گونه‌ای صحبت کنند که موجب تهمت و افترا به دیگر اعضای شورا شود.

کارگرنیا با بیان اینکه از صراحت بیان استقبال می‌کنم اما با توهین به افراد مخالفم، خاطرنشان کرد: به عنوان یک عضو شورا اعتقاد دارم باید مسایل به صراحت به مردم اطلاع‌رسانی شود اما نباید به گونه‌ای سخن گفت که خدای ناکرده موجب خدشه‌دار شدن شخصیت و آبروی افراد شود.

اعضای شورای شهر رشت در کمک‌های مالی عدالت را رعایت کنند

مسعود کاظمی با اشاره به موضوع کمک به تیم فوتسال بانوان سپیدرود رشت اظهار کرد: کمک به تیم‌های ورزشی باید سرلوحه کار شورا باشد اما این موضوع باید عادلانه و برای تمام تیم‌های متقاضی اعمال شود.

وی با بیان اینکه در هفته‌های گذشته لوایح متعددی به منظور کمک به تیم‌های ورزشی، هیئت‌های مذهبی و … به صحن شورا آمد، افزود: چرا از لوایحی مانند کمک به آتش‌نشان آسیب‌دیده و … در هفته‌های گذشته حمایت نشد.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز در اعتراض به سخنان مسعود کاظمی اظهار کرد: کمک به تیم‌های ورزشی اصل عدالت‌محوری است.

رضا رسولی با بیان اینکه با یک برآورد اولیه متوجه می‌شویم بیشتر جوانان شهر رشت طرفدار ورزش فوتبال هستند، تصریح کرد: در یک شهری که فوتبال ورزش اصلی، دلخوشی و سرگرمی جوانانش است کمک به تیم‌های فوتبالی باید توسط مسئولان مورد توجه باشد.

وی با اشاره به اینکه در زمان انتخابات به جوانان قول‌های فراوانی داده شد، متذکر شد: یکی از وعده‌های ما در زمان انتخابات مساعدت با تیم‌های ورزشی بوده و باید به وعده‌های خود عمل کرده و قولی که در زمان انتخابات به جوانان داده‌ایم از ورزش حمایت کنیم.
قصد کاندیدا شدن در مجلس را ندارم

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز گفت: اعضای شورا از اعتباراتی که در اختیار دارند به تیم‌های ورزشی کمک کنند و برای انجام چنین کمک‌هایی اعتباراتی در اختیار هر کدام از اعضای شورا قرار دارد.

محمدعلی رفیعی‌نوده افزود: اعضای شورا از اعتبارات خود هر نفر ۲ میلیون تومان به تیم فوتسال بانوان سپیدرود رشت کمک کنند و نباید به شهرداری رشت با این همه دغدغه مالی که دارد بابت پرداخت چنین هزینه‌هایی فشار اقتصادی تحمیل شود.

وی با بیان اینکه قصد کاندیدا شدن در مجلس شورای اسلامی را ندارد خاطرنشان کرد: بنده قصد کاندیدا شدن در مجلس را ندارم و عضو هیئت مدیره هیچ‌کدام از تیم‌های ورزشی نیستم اما اعتقاد دارم که هر اقدامی باید براساس اصول و ضوابط انجام شود.

وی گفت: برای بنده سئوال برانگیز است که چرا زمانی قرار بود برای یک قهرمان آسیا که مدال طلای مسابقات آسیایی را کسب کرده بود پاداشی در نظر بگیریم اینگونه حمایت نشد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت یادآور شد: مگر هزینه تیم فوتسال بانوان سپیدرود چقدر است که نیازمند کمک ۵۰ میلیون تومانی شورا هستند و برخی از اعضای شورا به خاطر حضور خبرنگاران در جلسات علنی شورا با اینگونه لوایح موافقت می‌کنند.

در ادامه این جلسه اعضای شورا با لایحه کمک ۵۰ میلیون تومانی به تیم فوتسال بانوان سپیدرود رشت موافقت کردند.

Share