عصر امروز اتفاق افتاد:

حضور استاندار گیلان در بیمارستان رازی رشت+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) استاندار گیلان عصر امروز با حضور در بیمارستان رازی رشت فرا رسیدن روز پرستار را به این قشر پرتلاش و دلسوز تبریک گفت.

استاندار گیلان با حضور در بیمارستان رازی رشت فرا رسیدن روز پرستار را به این قشر پرتلاش و دلسوز تبریک گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) استاندار گیلان عصر امروز با حضور در بیمارستان رازی رشت فرا رسیدن روز پرستار را به این قشر پرتلاش و دلسوز تبریک گفت.استاندار گیلان با حضور در بیمارستان رازی رشت فرا رسیدن روز پرستار را به این قشر پرتلاش و دلسوز تبریک گفت

دکتر نجفی همچنین در این بازدید ضمن عیادت از بیماران بستری در گفتگو صمیمانه با پرستاران در جریان مسائل و خواسته‌هایشان قرار گرفت و خواستار توجه بیش از پیش دانشگاه علوم پزشکی به آنان شد.

نماینده عالی دولت در گیلان در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران پرستاران را فرشتگان مهربانی برای بیماران و خانواده های آنان دانست و افزود :  شغل پرستاری شغل پرمسئولیت و با اهمیت در نجات جان انسانها است و به جهت پر اهمیت بودن شغل پرستاری روز ولادت حضرت زینب (س) را روز پرستارنامگذاری کردند.

استاندار گیلان افزود : حضرت زینب ضمن این که رسالت مهم نگهداری و تبلیغ از نهضت حسینی را به خوبی انجام داد، از پرستاری حضرت سجاد(ع) و دیگر بیماران و مصیبت زدگان اهل بیت نیز با تحمل آن همه سختی ها و ناملایمات، آنی فروگذار نبود.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد :یکی از عوامل موفقیت طرح تحول نظام سلامت تلاشها و کوششهای مثال زدنی و بی نظیر پرستاران است.

دکتر نجفی گفت : دولت مصمم است تا نیازهای واقعی بخش پرستاری را تامین کند .

وی همچنین با اشاره به اقدامات بی نظیر دولت تدبیر و امید با کمک مجلس شورای اسلامی  در اجرای طرح نظام سلامت تصریح کرد : با اجرای این طرح پرداخت هزینه درمان بیماران شهری تنها ۶ درصد و در بخش روستایی نیز تنها ۳ درصد است .

وی با یادآوری مشکلات عدیده بیماران پیش از اجرای طرح نظام سلامت افزود :در گذشته بیماران علاوه بر رنج بیماری از پرداخت هزینه های سنگین درمان نیز دچار رنج شده بودند که الحمدا… با اجرای ارزشمند این طرح این مشکل برطرف شد .

jpg3435 jpg3437

Share