حضور آقا و خانم «کیم»در آستانه اشرفیه و دیدار با خانواده شهدا+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آقا و خانم کیم مستندساز و خبرنگار کره‌ای که به ایران سفرکرده بودند در بازدید از حرم مطهر شهدای آستانه‌اشرفیه و جایگاه شهدا در بین مردم حیرت‌زده شدند.  آستان‌خبر نوشت:، آقا و خانم کیم مستندساز و خبرنگار کره‌ای به‌منظور الگوبرداری از سیره زندگی شهدای جنگ تحمیلی ایران و بازدید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آقا و خانم کیم مستندساز و خبرنگار کره‌ای که به ایران سفرکرده بودند در بازدید از حرم مطهر شهدای آستانه‌اشرفیه و جایگاه شهدا در بین مردم حیرت‌زده شدند.

 آستان‌خبر نوشت:، آقا و خانم کیم مستندساز و خبرنگار کره‌ای به‌منظور الگوبرداری از سیره زندگی شهدای جنگ تحمیلی ایران و بازدید از مزار مطهر شهدا به آستانه‌اشرفیه سفرکرده و با خانواده‌های شهیدان عزمی و خانی نژاد دیدار کردند.

سؤالات متوالی این خانواده کره‌ای با پاسخ‌های گرم این دو خانواده شهید همراه بود تا جایی که این دو مستندساز و خبرنگار از صحبت‌های صادقانه و بی‌ریای آن‌ها بارها به وجد آمدند.

این خانواده در واکنش به صحبت‌های خانواده شهید عزمی با ابراز شعف از حضور در ایران گفتند: کشور شما قدر حماسه‌سازان خود را می‌داند و جالب اینجاست که شما به‌هیچ‌وجه از نبود آنها ابراز ناراحتی نمی‌کنید.

بازدید از حرم مطهر در حال ساخت شهدای آستانه‌اشرفیه آخرین برنامه سفر یک‌روزه این خانواده کره‌ای بود.

نکته جالب در این بازدید، حیرت این مستندساز و خبرنگار کره‌ای از بنای زیبای حرم مطهر شهدای آستانه‌اشرفیه بود که در واکنش به دیدن گنبدهای خرم مطهر شهدا گفتند: در سفر به ایران یاد گرفتیم چگونه باید قدر حماسه‌سازان میهن خود را بدانیم و با چه شوری یاد آن‌ها را همواره زنده نگاه‌داریم.

این خانواده افزودند: دفاع از ارزش‌ها، مملکت، هویت و خانواده دیگر دستاورد ما از هم‌نشینی با خانواده شهدا در ایران بود.

Share