حاشیه‌های آخرین جلسه دولت;اعضای کابینه دوربین به دست شدند+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،جمع زیادی از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران، روز چهارشنبه برای مصاحبه با رییس جمهوری و اعضای دولت در حیاط ساختمان هیات دولت حضور یافته بودند. حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در پایان آخرین جلسه هیات دولت در سال ۹۳ در میان خبرنگاران حضور یافت و برای دقایقی به ارائه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،جمع زیادی از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران، روز چهارشنبه برای مصاحبه با رییس جمهوری و اعضای دولت در حیاط ساختمان هیات دولت حضور یافته بودند.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در پایان آخرین جلسه هیات دولت در سال ۹۳ در میان خبرنگاران حضور یافت و برای دقایقی به ارائه گزارشی از عملکرد و دستاوردهای دولت در این سال پرداخت و در پایان نیز برای مردم شروع سالی پرثمر آرزو کرد.
رییس جمهوری در پایان سخنان خود از کاظم روحانی‌نژاد خبرنگار قدیمی تلویزیون که چندی پیش بازنشسته شده و برای حضور در جلسه رسانه‌ای امروز دعوت شده بود، تقدیر کرد.
دکتر روحانی همچنین خطاب به خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران حاضر و همه فعالان عرصه رسانه گفت که از طرف همه ملت ایران از زحمات ایشان سپاسگزاری می‌کند.
پس از این سخنان، رییس جمهوری برای ثبت عکس یادگاری با نمایندگان رسانه‌های حاضر، روی پله‌های ساختمان هیات دولت در حلقه پرشور خبرنگاران قرار گرفت.
از نکات جالب مراسم این بود که وقتی دکتر روحانی در میان خبرنگاران قرار داشت، عکاسان نمی‌توانستند با وی عکس بیندازند که در این هنگام دکتر جهانگیری و دکتر نهاوندیان به یاری عکاسان شتافتند و با گرفتن دوربین از آنها، دوربین به دست شده و عکاسان را به سوی خیل خبرنگاران گرد آمده به دور رییس جمهوری فرستادند تا آنها نیز بتوانند عکس‌های یادگاری داشته باشند.
با پایان این بخش از مراسم نیز حالا خبرنگاران مانده بودند و وزرا و معاونان رییس جمهوری که در فضایی متفاوت از همیشه که در مراسم‌های اینچنینی یک به یک در میان خبرنگاران حاضر می‌شدند، این بار همه با هم در یک زمان میان نمایندگان رسانه‌های جمعی حضور یافته بودند و به سوالات پرشمار آنان با روی باز و در فضایی صمیمی پاسخ می‌گفتند.
۱۳۹۳۱۲۲۷۱۴۳۱۱۳۱۰۰_PhotoL
۲۸۴۷۴۶۸-۴۲۵۹۳۱۳ ۲۸۴۷۴۶۸-۴۲۵۹۳۱۴ ۱۳۹۳۱۲۲۷۱۴۳۱۲۰۴۰۱_PhotoL ۱۳۹۳۱۲۲۷۱۴۳۱۲۶۳۲۹_PhotoL

Share